2,4 mln widzów „Sprawy dla reportera”. TVP1 zdecydowanym liderem rynku
Nowe odcinki „Sprawy dla reportera” śledzi średnio 2,41 mln widzów. TVP1 w czasie emisji programu Elżbiety Jaworowicz wygrywa z konkurencją w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, choć w grupie komercyjnej 16-49 stacja jest dopiero trzecia.
Premierowe odcinki kolejnego sezonu „Sprawy dla reportera” emitowane są na antenie TVP1 w czwartki o godz. 21.30, począwszy od 5 września br. Do 21 listopada br. średnia widownia programu Elżbiety Jaworowicz wyniosła 2,41 mln widzów. Przełożyło się to na 18,41 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 9,04 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,87 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Dotychczas najwięcej widzów zgromadził odcinek z 3 października br. Obejrzało go 2,72 mln widzów.
TVP1 w paśmie nadawania „Sprawy dla reportera” jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVN z udziałem na poziomie 13,84 proc., emitujący w tym czasie „Kuchenne rewolucje”. Dalej plasują się: Polsat (10,97 proc.; „Przyjaciółki”, „Love Island. Wyspa miłości”, filmy fabularne) i TVP2 (2,77 proc.; gł. „Wkręceni w randkę”).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka jest dopiero trzecia, przegrywając z TVN i Polsatem.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.
Dołącz do dyskusji: 2,4 mln widzów „Sprawy dla reportera”. TVP1 zdecydowanym liderem rynku