SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Spoiler Box” na ulicach Warszawy promuje serial AXN „Zbrodnia”

W piątek 10 października startuje akcja ambientowa promująca serial „Zbrodnia”, który będzie emitowany w AXN. Na ulicach Warszawy stanie „Spoiler Box”, dzięki któremu widzowie poznają szczegóły produkcji i będą mogli wziąć udział w konkursie.

Wojciech Zieliński i Magdalena Boczarska w serialu „Zbrodnia” Wojciech Zieliński i Magdalena Boczarska w serialu „Zbrodnia”

W ramach akcji w specjalnie zaaranżowanej przestrzeni (m.in. laserami czy zasłoną dymną) ukryta będzie koperta zawierająca informację, kto jest mordercą w nowym serialu AXN „Zbrodnia”.

Dla przechodniów przygotowano konkurs na najlepsze zdjęcie ze „Spoiler Boxem”. Aby wziąć w nim udział należy fotografię udostępnić na Instagramie przez aplikację konkursową i opatrzyć ją hashtagiem #axnspoilerzbrodni. Dla zwycięzców czekają telefony komórkowe.

„Spoiler Box” w weekend 10-12 października pojawią się na placu Zbawiciela, natomiast 13 i 14 października zostanie przeniesiony na skrzyżowanie ulic Domaniewskiej i Suwak. Akcję przygotowała stacja AXN we współpracy z agencją interaktywną 180heartbeats + JUNG v. MATT.

Główna bohaterka trzyodcinkowej produkcji „Zbrodnia” - Agnieszka Lubczyńska (w tej roli Magdalena Boczarska) - spędza wraz z mężem Cezarym (Radosław Pazura) urlop nad polskim morzem. Niespodziewanie w jej życiu pojawia się komisarz gdyńskiej policji, prowadzący śledztwo w związku z tajemniczym morderstwem. Premiera serialu na antenie AXN odbędzie się 16 października.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, iż średni udział AXN we wrześniu br. wyniósł 0,59 proc. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: „Spoiler Box” na ulicach Warszawy promuje serial AXN „Zbrodnia”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nick
A może niech AXN przestanie drastycznie zwiększać głośność w czasie reklam... Takie zagranie mocno zniechęca i psuje nawet najbardziej ciekawą ofertę filmową.
0 0
odpowiedź