Spicy Mobile z nową strukturą sprzedaży
Agencja komunikacji mobilnej Spicy Mobile wyodrębnia w ramach sprzedaży struktury odpowiedzialne za planowanie, traffic, sprzedaż agencyjną oraz sprzedaż bezpośrednią.
Na czele zespołów w ramach awansu stanęli: Karolina Gorzałka (dział plannerski), Angela Mikołajczuk (dział traffic), Przemysław Woźniak (dział sprzedaży bezpośredniej) oraz Marta Sielska (dział sprzedaży agencyjnej).
- Wyodrębnienie w ramach struktur sprzedaży wyspecjalizowanych zespołów jest podyktowane rozwojem Spicy Mobile oraz nowymi możliwościami, jakie oferujemy na mobile’u. Pracujemy m.in. nad własną platformą RTB, a także działaniami niestandardowymi, które wspierają naszych klientów w jeszcze lepszym, spersonalizowanym i bardziej efektywnym kosztowo dotarciu do konsumentów, jak kampanie CPL i CPD – przyznaje Tomasz Kąkol, dyrektor sprzedaży w Spicy Mobile.
Nowy dział sprzedaży w Spicy Mobile
Do zadań działu plannerskiego, na którego czele stanęła Karolina Gorzałka (planning team leader), należy przygotowywanie ofert oraz obsługa klientów agencyjnych.
Dział traffic, którym kieruje Angela Mikołajczuk (digital traffic team leader), obsługuje klientów od strony technicznej oraz pracuje nad nowymi formatami reklamowymi.
Przemysław Woźniak (head of direct sales), kierujący działem sprzedaży bezpośredniej, odpowiada za budżety reklamowe klientów bezpośrednich, a także przygotowywanie ofert przetargowych.
W ramach struktur wyodrębniono też dział agencyjny, którego głównym celem jest obsługa agencji mediowych w Polsce oraz rynku CEE. Jego prace koordynuje Marta Sielska (senior account manager).
Dołącz do dyskusji: Spicy Mobile z nową strukturą sprzedaży