SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Specjalne wydanie „Claudii Metamorfozy” na 12-lecie cyklu

Od 7 marca br. w sprzedaży dostępne jest specjalne wydanie „Claudii” (Burda Media Polska) z okazji 12-lecia cyklu. W „Claudii Najlepsze Metamorfozy” zostały zaprezentowane wybrane przemiany, jakim zostały poddane czytelniczki na łamach pisma.

W czasopiśmie „Claudia” czytelniczki poddawane są metamorfozom – począwszy od zmiany fryzury, ubioru, po dobór makijażu. W wydaniu specjalnym przedstawiono najlepsze spośród niemal stu dotychczasowych metamorfoz, jakie udało się zrealizować przez 12 lat cyklu.

Ponadto w numerze przygotowano tutoriale metamorfoz, które można zrobić w zaciszu własnego domu; propozycje fryzur, które odmładzają, mapa oka i zasady profesjonalnego malowania brwi oraz 15 nowych trików, jak wyglądać młodziej.

W dziale „Metamorfoza z gwiazdą”  Karolin Szostak opowiedziała o sekretach diety, której zawdzięcza szczupłą figurę, a w dziale „Moda” styliści pokazują, jak odjąć sobie 10 lat w kilka minut, umiejętnie dobierając ubrania do sylwetki.

W numerze psycholog Dagmara Skalska radzi, jak być egoistką w pozytywny sposób w otaczającym świecie, umieć spojrzeć na siebie obiektywnie i podnieś swoją samoocenę.

Tytuł wspiera kampania promocyjna w magazynach i serwisach internetowych wydawnictwa Burda Media Polska. Premierze pisma towarzyszył event dla czytelniczek, bohaterek „Claudii Metamorfozy” i partnerów zaangażowanych w projekt.
Magazyn jest dostępny w sprzedaży od 7 marca br. przez dwa miesiące. Kosztuje 7,99 zł.

 W 2018 roku pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, „Claudia” w 2018 roku zanotowała średnią sprzedaż ogółem na poziomie 122 tys. 116 egzemplarzy, co stanowi spadek o 12,26 proc.

 

Dołącz do dyskusji: Specjalne wydanie „Claudii Metamorfozy” na 12-lecie cyklu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl