Spadły wpływy reklamowe mediów w I półroczu 2009r.
O 1,5 proc. spadły łączne wpływy reklamowe telewizji, radia,dzienników i magazynów w I półroczu 2009 roku - wynika z danychfirmy Expert Monitor (dane cennikowe netto, bez uwzględnianiarabatów).
Telewizje, prasa, magazyny i radia zarobiły w I półroczu 2009roku 9 062 262 702 zł wobec 9 199 661 175 zł w 2008 r. Z danychExpert Monitor - przygotowanych dlaportalu Wirtualnemedia.pl - wynika, że najbardziejzmalały wpływy z reklam prasy i magazynów.
Rok / Miesiąc | I-VI.2008 | I-VI.2009 |
Media | Wpływy [zł] | Wpływy [zł] |
Telewizja | 5321 848 359 zł | 5622 890 912 zł |
Radio | 1034 769 263 zł | 1009 890 205 zł |
Gazety | 1469 323 540 zł | 1211 738 268 zł |
Magazyny | 1373 720 013 zł | 1217 743 317 zł |
Razem | 9 199 661 175 zł | 9 062 262 702 zł |
dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowychnetto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bezautopromocji - expert-monitor.pl.
Dołącz do dyskusji: Spadły wpływy reklamowe mediów w I półroczu 2009r.