SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spadła sprzedaż dwutygodników poradnikowych w 2013, liderem „Przyjaciółka”

W 2013 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet była „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Naj” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) w 2013 roku wyniosła 362 417 egz. i w porównaniu do 2012 roku była niższa o 17,95 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugie miejsce zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 18,23 proc. do 308 931 egz.

Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska), która awansowała z miejsca czwartego. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 206 165 egz., po jednak spadku w skali roku o 18,38 proc.

Czwarte miejsce zajął magazyn „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który do lipca 2012 roku był miesięcznikiem. W ub.r. sprzedawał się on średnio w liczbie 179 120 egz. W stosunku do 2012 roku (od lipca do grudnia 2012 roku) jego wynik zmniejszył się o 37,04 proc. Był to jednocześnie największy spadek w zestawieniu.

Warto dodać, iż średnia sprzedaż ogółem „Naj” jako miesięcznika w okresie od stycznia do czerwca 2012 roku wyniosła 66 392 egz.

Wirtualnemedia.pl

rok

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

362 417

441 714

Tina

308 931

377 803

Pani Domu

206 165

252 602

Naj

179 120

284 515

W grudniu 2013 roku z drugiego na pierwsze miejsce awansowała „Tina”, której średnia sprzedaż ogółem wyniosła 356 915 egz., po wzroscie względem grudnia 2012 roku o 6,68 proc. Z kolei na drugą lokatę spadła „Przyjaciółka” (330 700 egz.; spadek o 16,15 proc.).

Również i w tym ujęciu najwięcej stracił  dwutygodnik „Naj” - było to 36,13 proc. do 142 886 egz.

Wirtualnemedia.pl

grudzień

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Tina

356 915

334 560

Przyjaciółka

330 700

394 385

Pani Domu

163 643

192 819

Naj

142 886

223 704

 

 

Dołącz do dyskusji: Spadła sprzedaż dwutygodników poradnikowych w 2013, liderem „Przyjaciółka”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl