Soplica w tradycyjnych butelkach i ze Spirytusem Nalewkowym
Wódki i nalewki Soplica (produkowane przez CEDC) trafiają do sprzedaży w zmienionych butelkach. Jednocześnie na rynek wprowadzany jest Spirytus Nalewkowy Soplicy.
Nowe butelki wódek i nalewek Soplica mają prostokątny, lekko spłaszczony kształt i głębokie żłobienia w szkle. Natomiast etykieta przedstawia dworek szlachecki. Ma to podkreślać bogatą historię i polski rodowód tej marki - istniejącej od 120 lat – oraz jej charakter premium.
Zmienione zostały wszystkie butelki (o pojemności 700 ml, 500 ml i 200 ml) poszczególnych wariantów wódek i nalewek Soplica. Nowy design we współpracy z CEDC, producentem Soplicy, zaprojektowała agencja Claessens International.
Ponadto CEDC wprowadza do sprzedaży nowy produkt oznaczony marką Soplica - Spirytus Nalewkowy Soplicy. Jest to 60-procentowy spirytus na bazie wody, który można używać na świeże owoce bez konieczności rozcieńczania. Do butelek - o pojemności 500 ml i 200 ml – dołączone są przepisy na domowe nalewki.
CEDC uzasadnia wprowadzenie na rynek Spirytusu Nalewkowego Soplicy tym, że rośnie zainteresowanie konsumentów wódkami smakowymi - gotowymi i sporządzanymi samodzielnie w domu. Identyfikację wizualną nowego produktu przygotowała agencja UP.
Rozszerzone portfolio Soplicy i jej zmienioną identyfikację produktową wspiera kampania pod hasłem „Soplica. Wódki takie jak kiedyś”, która obejmuje najważniejsze magazyny handlowe, materiały POS i działania PR.
Dołącz do dyskusji: Soplica w tradycyjnych butelkach i ze Spirytusem Nalewkowym