Sony reklamuje Bondowską gwarancję na telewizory Bravia
Pod hasłem "5 lat gwarancji" prowadzona jest kampania reklamowatelewizorów Sony Bravia. Kreacja materiałów BTL nawiązuje do filmu"Quantum of Solace", ostatniej części przygód Jamesa Bonda.
Kampania BTL telewizorów Sony Bravia reklamuje promocję "5 latgwarancji" zaplanowaną do połowy stycznia przyszłego roku. Kreacjaplakatów wykorzystuje wizerunek Daniela Craiga, aktora grającegoJamesa Bonda w filmie "Quantum of Solace".
Kampania "5 lat gwarancji" prowadzona jest w sieciach MediaMarkt i Saturn, obejmując nie tylko materiały BTL, lecz takżedziałania 120 profesjonalnych doradców, którzy w miejscu sprzedażypomagają klientom w podjęciu ostatecznej decyzji zakupowej.
Za kreację i realizację akcji odpowiada agencja reklamowaGreyMatters.
Pokaż się światu - Cafe.Wirtualnemedia.pl - portal społecznościowy dlaludzi mediów i reklamy!
Dołącz do dyskusji: Sony reklamuje Bondowską gwarancję na telewizory Bravia