Snapchat zaoferuje marketerom narzędzie Moat do mierzenia efektywności kampanii
Snapchat rozpoczyna współpracę z firmą Moat oferującą narzędzia do mierzenia efektywności kampanii w sieci. Serwis chce udostępnić reklamodawcom dane pozwalające na ocenę reakcji odbiorców, także tych związanych z dźwiękiem w reklamach.
Moat oferuje narzędzia pozwalające na wielowymiarowe mierzenie efektywności konkretnych kampanii reklamowych, pozwalając m.in. na ocenę zaangażowania użytkowników w treści wideo zamieszczane na stronach.
Teraz Snapchat i Moat ogłosiły umowę o wzajemnej współpracy, w ramach której Moat będzie udostępniał klientom reklamowym Snapchata odpowiednie rozwiązania pomiarowe.
Jedną z opcji oferowanych przez Moat jest ocena zachowań odbiorców reklam związana z towarzyszącym im dźwiękiem. W przeciwieństwie np. do Facebooka materiały publikowane na Snapchacie mają domyślnie włączony dźwięk. Moat ma pomóc w ocenie tego jak użytkownicy reagują na ścieżkę dźwiękową w reklamie i jak często wyciszają kierowany do nich przekaz.
- Dźwięk jest ważnym elementem każdej reklamy wideo - podkreśla w rozmowie z serwisem Adweek Clement Xue, szef Snapchata ds. przychodów. - Pozwala na znacznie większe zaangażowanie odbiorców niż w przypadku niemego przekazu. Dlatego pomiary dotyczące dźwięku są istotnym elementem ogólnej oceny kampanii.
Przy okazji ogłoszenia umowy z Moat Snapchat ujawnił, że treści wizualne w tym serwisie angażują użytkowników dwukrotnie bardziej niż w wypadku Facebooka, 1,5 raza bardziej niż w wypadku Instagrama i o 1,3 raza bardziej niż treści na YouTubie.
Niedawno Snapchat w ramach rundy F finansowania pozyskał w sumie 1,8 mld dolarów. Przy przychodach w kwocie 59 mln dol. w ub.r Snapchat jest obecnie wyceniany na 18 mld dolarów.
Dołącz do dyskusji: Snapchat zaoferuje marketerom narzędzie Moat do mierzenia efektywności kampanii