SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Ślub od pierwszego wejrzenia” hitem Siódemki. Duży wzrost wpływów reklamowych

Emitowany w Siódemce piąty sezon „Ślubu od pierwszego wejrzenia” oglądało średnio 918 tys. widzów, o 70 tys. mniej niż pokazywana rok temu czwarta edycja. Reality-show miał zdecydowanie wyższe wyniki od średnich długookresowych stacji, a wpływy z reklam wyniosły 9,73 mln zł - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Średnia widownia premierowych odcinków piątego sezonu reality-show „Ślub od pierwszego wejrzenia”, wyemitowanych w okresie od 26 lutego do 21 maja 2021 roku wyniosła 918 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 6,65 proc. w gronie wszystkich widzów, 10,36 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 8,62 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów - 1,06 mln - przyciągnęła emisja z 23 kwietnia.

Dla porównania, czwarty sezon programu emitowany rok temu śledziło o 70 tys. widzów więcej - było to 988 tys. osób (rynkowy udział ukształtował się na poziomie 6,81 proc. w 4+, 10,52 proc. w 16-49 i 8,48 proc. w 16-59).

Reality-show miał zdecydowanie wyższe wyniki od średnich długookresowych udziałów stacji. Na przykład w 2020 roku wynik Siódemki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 3,45 proc., a w grupie 16-49 było to 4,47 proc.

Podczas nadawania „Ślubu od pierwszego wejrzenia 5” Siódemka zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród swoich głównych konkurentów. Wiceliderem w tym czasie był kanał TV Puls, który miał 4,83 proc., trzecie miejsce należało do TV4 (4,20 proc.), a czwarte - do TTV (2,11 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Siódemka była zdecydowanym liderem.

Wpływy z reklam wokół emisji trzynastu premierowych odcinków piątej edycji reality-show wyniosły 9,73 mln zł. Dla porównania czwarta edycja zarobiła z reklam 4,39 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

O czym jest program „Ślub od pierwszego wejrzenia”

Koncepcja programu „Ślub od pierwszego wejrzenia” polega na tym, że ślub biorą osoby, które nigdy wcześniej się nie znały. Pary dobierają naukowcy na podstawie kryteriów takich jak testy psychologiczne, wzrost czy doświadczenie życiowe. Show zrealizowany został na bazie duńskiego formatu „Gift Ved Forste Blik”.

Dołącz do dyskusji: „Ślub od pierwszego wejrzenia” hitem Siódemki. Duży wzrost wpływów reklamowych

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Karolina
Podejrzewam że w swoim paśmie TVN7 wyprzedził duży TVN
0 0
odpowiedź
User
Fan Komisarz Mamy
To że z TV4, Pulsem i TTV ten program wygrał, nie było tajemnicą. Bardziej ciekawe jest, jak ta produkcja wypadła na tle głównych anten. Mógł być lider albo wicelider rynku w komercyjnej.
0 0
odpowiedź
User
Mikolaj
Raczej TTBZ, Voica/Dancea czy Ojca Mateusza nie przeskoczył ale duży TVN z pewnością
0 0
odpowiedź