„Słodziaki przedstawiają” w wielkanocnej kampanii Polskiego Cukru (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii pod hasłem „Słodziaki przedstawiają” reklamującej Polski Cukier (produkowany przez Krajową Spółkę Cukrową). Za przygotowanie i realizację akcji, związanej z Wielkanocą, odpowiadają firmy Walk Creative, Walk Social Media i MTR Media.
Bohaterami reklam z serii „Słodziaki przedstawiają” są dzieci, które przy użyciu Polskiego Cukru przygotowują świąteczne wypieki. Poprzednia odsłona kampanii była prowadzona przed Bożym Narodzeniem.
Obecna akcja obejmuje telewizję (15-sekundowy spot i billboardy sponsorskie w kanałach z ofert TVN, Polsatu i TVP), prasę (magazyny kobiece i kulinarne) oraz internet (bannery w serwisach parentingowych i kulinarnych, aktywności na Facebooku, m.in. konkurs na przepisy na wypieki przygotowywane z dziećmi).
Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja Walk Creative, za aktywności na Facebooku odpowiada agencja Walk Social Media, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MTR Media.
Dołącz do dyskusji: „Słodziaki przedstawiają” w wielkanocnej kampanii Polskiego Cukru (wideo)