SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

SkyShowtime zatrudnia menadżerów z Disneya, Netfliksa i HBO

SkyShowtime mianuje Hristinę Georgievą, byłą wiceprezeskę w zespole Disneya, na stanowisko chief business officera. Do zespołu strategii dołączają Brett Horowitz, vice president of commercial strategy (wcześniej w HBO Max) oraz Anazia Budhwar jako director of content strategy (poprzednio w Netfliksie). 

Od lewej: Anazia Budhwar, Hristina Georgieva, Brett HorowitzOd lewej: Anazia Budhwar, Hristina Georgieva, Brett Horowitz

Przez ostatnie cztery lata Hristina Georgieva pełniła funkcję vice president of affiliate distribution & commercial development w Disneyu i była częścią zespołu, który uruchomił Disney+ w regionie EMEA, negocjując pierwsze umowy z partnerami kablowymi, satelitarnymi i telekomunikacyjnymi, w tym na wielu terytoriach, na których w ostatnich miesiącach zadebiutował serwis SkyShowtime. 

Georgieva dołączy do SkyShowtime w tym roku

Georgieva jako chief business officer w SkyShowtime. kierować działem dystrybucji i partnerstw w SkyShowtime i będzie odpowiedzialna za rachunek zysków i start (P&L) z wszystkich przychodów B2B. W tej nowej roli Georgieva będzie nadzorować i kierować rozwojem nowych porozumień i partnerstw z dystrybutorami kablowymi, satelitarnymi i telekomunikacyjnymi, a także platformami, producentami urządzeń i innymi partnerami.

Podlega bezpośrednio CEO firmy Monty'emu Sarhanowi, będzie pracowała w londyńskim biurze SkyShowtime i dołączy do zespołu jeszcze w tym roku.

W swojej karierze w branży medialnej Hristina Georgieva skupiała się na poszerzaniu sieci dystrybucji i zwiększaniu przychodów. Zajmowała wysokie stanowiska w Fox Networks Group i Discovery, gdzie kierowała ogólnoeuropejskimi strategiami handlowymi, partnerstwami i dystrybucją.

- Bardzo się cieszę, że mogę powitać Hristinę w zespole zarządzającym SkyShowtime. W trakcie swojej kariery osiągnęła imponujące wyniki jako osoba negocjująca i zawierająca umowy z licznymi partnerami. Ma wyjątkowe kwalifikacje do kierowania naszą sekcją dystrybucji i partnerstw w całej Europie. Jej bogate doświadczenie w rozszerzaniu sieci dystrybucji i zwiększaniu przychodów pomoże w kolejnej fazie rozwoju SkyShowtime - skomentował Monty Sarhan.

Sarhan ogłosił również zatrudnienie dwóch kolejnych managerów wyższego szczebla, którzy przejdą do SkyShowtime z innych dużych serwisów streamingowych. Obie osoby będą częścią nowo utworzonego zespołu ds. strategii i podlegać będą bezpośrednio Roberto Soto, chief strategy officera, który dołączył do SkyShowtime pod koniec ubiegłego roku z HBO Max.

Menadżerowie z HBO i Netflix przechodzą do SkyShowtime

Brett Horowitz objął stanowisko vice president of commercial strategy. Będzie nadzorować strategię wzrostu liczby abonentów w segmentach D2C i B2B oraz wspierać zespoły marketingu, dystrybucji i partnerstw. Horowitz dołączył do SkyShowtime z HBO Max, gdzie pełnił szereg funkcji, w tym head of data, insights, and planning, a wcześniej przez ponad siedem lat był CFO w spółce HBO Nordics. Swoją karierę w branży mediów i rozrywki rozpoczął jako członek zespołu finansowego HBO w Nowym Jorku.  

Anazia Budhwar dołącza jako director of content strategy i będzie współpracować z zespołem odpowiadającym za programming w SkyShowtime, aby zoptymalizować strategię pozyskiwania i produkcji treści oryginalnych oraz zwiększania zaangażowania. Anazia Budhwar przechodzi do SkyShowtime z Netflixa, gdzie przez ponad trzy lata pełniła funkcję strategy and planning lead. Wcześniej pracowała w NBCUniversal w Londynie.  

SkyShowtime powiększa swoje zespoły w biurach w Amsterdamie, Budapeszcie, Kopenhadze, Londynie, Madrycie, Sztokholmie i Warszawie.

Dołącz do dyskusji: SkyShowtime zatrudnia menadżerów z Disneya, Netfliksa i HBO

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bruce
Oby treści nie były podobne do Netflixa czy Disneya.
Tam już pracują chyba sami idioci.
odpowiedź