Skype ogłasza przetarg na globalny budżet reklamowy
Operator telefonii internetowej Skype ogłosił przetarg na swój globalny budżet reklamowy.
Przetarg nadzorowany jest przez londyńską firmę konsultacyjną AAR Group - podał serwis Brand Republic.
Zwycięska agencja będzie odpowiedzialna za kampanie reklamowe promujące serwis na rynkach Europy, Azji oraz Ameryki Łacińskiej. Mają one zapewnić serwisowi potrzebny do dalszego rozwoju większy globalny zasięg.
Do wzięcia udziału w przetargu została zaproszona m.in. agencja Albion, która obecnie obsługuje budżet reklamowy serwisu na rynku brytyjskim. Zdobyła ona ten budżet we wrześniu 2005 roku, zaledwie kilka miesięcy przed przejęciem Skype'a przez portal aukcyjny eBay (za 2,6 mld USD), który z kolei w kwietniu bieżącego roku zapowiedział, że wydzieli komunikator i wprowadzi jego akcje na giełdę.
Dołącz do dyskusji: Skype ogłasza przetarg na globalny budżet reklamowy