SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Skoki bez Małysza nadal chętniej oglądane niż biegi Kowalczyk

Zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich cieszyły się w minionym sezonie niższą widownią niż rok wcześniej, gdy skakał Adam Małysz. Miały jednak więcej widzów niż biegi narciarskie z udziałem Justyny Kowalczyk. Ale ich widownia wzrosła.

Średnio wszystkie relacje z zawodów Pucharu Świata w skokach narciarskich (bez Turnieju Czterech Skoczni) oglądało w minionym sezonie 3,32 mln osób i dały one Jedynce 28,78 proc. udziału w grupie 4+ i 25,12 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl. W sezonie 2010/2011, gdy brał w nich udział jeszcze Adama Małysz, konkursy śledziło 4 mln osób, a udział stacji wynosił odpowiednio 35,98 proc. i 31,33 proc.

Najwięcej widzów wśród transmisji zawodów w skokach w sezonie 2011/2012, zgromadził konkurs w Predazzo, który odbył się 5 lutego br. Obejrzało go 4,63 mln osób, co dało stacji 31,20 proc. udziału w rynku

Skoki narciarskie Wszyscy 4+ 16-49
Zawody Data Godz. AMR SHR % SHR %
PREDAZZO 05-02-2012 15:41 4 633 913 31,20% 27,71%
WILLINGEN 12-02-2012 14:30 4 604 641 35,11% 31,43%
OBERSTDORF 18-02-2012 15:51 4 455 220 35,05% 31,90%
ZAKOPANE 21-01-2012 16:07 4 306 657 33,00% 29,21%
KULM BAD MITTERNDORF 15-01-2012 13:50 4 095 709 30,80% 29,30%


Z kolei średnia widownia wszystkich relacji z zawodów w biegach narciarskich z udziałem Justyny Kowalczyk, pokazywanych przez TVP 2 w sezonie 2011/2012, wyniosła 2,19 mln osób. Dało to stacji 23,96 proc. udziału w 4+ i 18,58 proc. w 16-49. Rok wcześniej biegi śledziło 2 mln osób, a udziały kanału kształtowały się na poziomie 21,60 proc. i 15,85 proc.

Najpopularniejszą transmisją PŚ w biegach narciarskich w minionym sezonie były zawody w Val di Fiemme, które obejrzało 5,29 mln widzów, a udział TVP 2 wyniósł aż 40,76 proc.

Biegi narciarskie Wszyscy 4+ 16-49
Zawody Data Godz. AMR SHR % SHR %
VAL DI FIEMME 08-01-2012 12:20 5288233 40,76% 36,27%
RYBINSK 05-02-2012 12:35 4508505 35,04% 30,45%
OTEPAA 22-01-2012 14:02 4374643 34,43% 27,82%
SZKLARSKA POREBA 18-02-2012 14:15 4361185 40,42% 33,84%
OSLO 11-03-2012 10:45 3673465 33,38% 25,87%


Wpływy reklamowe z transmisji konkursów skoków wyniosły w minionym sezonie 21,7 mln zł, zaś z relacji z biegów - 13,9 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Dołącz do dyskusji: Skoki bez Małysza nadal chętniej oglądane niż biegi Kowalczyk

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
atv2
Świetne udziały w rynku. Trzeba jednak przyznać, że to zasługa Adama, który przez lata przyzwyczaił te ok. 4 mln ludzi do skoków. Ale, gdyby nie Kamil Stoch to skoki miały by oglądlaność na poziomie 2,7-2,8 mln :p
0 0
odpowiedź