"Siła z głębi natury" w reklamie kapsułek Menavitin
Pod hasłem "Siła z głębi natury" ruszyła zintegrowana kampania reklamowa wprowadzająca na rynek suplement diety Menavitin (Pharena). Akcja została zrealizowana przez Change Serviceplan, Mediaplus, SalesTube i Media Ready pod nadzorem Serviceplan Health (Group One).
Menavitin to suplement diety, który wspiera metabolizację witaminy B3 w organizmie człowieka i prawidłowe funkcjonowanie serca i układu krążenia. Menavitin będzie dostępny w kilku wariantach. W pierwszej kolejności komunikacja reklamowa objęła wariant wspierający serce - Cardio.
Kampania “Siła z głębi natury” opiera się na spotach (30 i 15 sekund) emitowanych w telewizji, internecie na kanałach VOD oraz intensywnej kampanii PR. Działania potrwają do końca czerwca.
Akcja obejmuje również reklamę display i działania promocyjne SEM. Na potrzeby wprowadzenia marki Menavitin powstała strona internetowa.
Strategię komunikacji przygotował zespół Serviceplan Health pod kierunkiem Jolanty Mazurek, a koncept kreatywny opracowała agencja Change Serviceplan. Produkcją spotów zajęło się Media Ready. Serviceplan Health przy współpracy z Beats4Health odpowiada także za kampanię PR.
Za planowanie, zakup i realizację kampanii w mediach odpowiada dom mediowy Mediaplus we współpracy z SalesTube.
Dołącz do dyskusji: "Siła z głębi natury" w reklamie kapsułek Menavitin