Siedem zgłoszeń do rozmów o planowaniu i zakupie mediów dla Telewizji Polskiej, zlecenia broni Maxus
Sześć firm i jedno konsorcjum zgłosiło się w odpowiedzi na ogłoszony przez Telewizję Polską dialog techniczny na planowanie i zakup mediów do planowanych kampanii reklamowych. Wśród nich jest pracujący dla nadawcy dom mediowy Maxus.
Rozmowami z Telewizją Polską na temat obsługi mediowej jej przyszłych kampanii reklamowych zainteresowane są następujące firmy: Mr. Target, Value Media, Mediacore, AMS, Blue Eyes Media i Maxus Polska oraz konsorcjum złożone z trzech agencji: Infinity Media, Codemedia i K2 Media.
Obecnie planowaniem i zakupem mediów dla Telewizji Polskiej zajmuje się dom mediowy Maxus.
Z każdą z firm nadawca spotka się oddzielnie. Celem rozmów z tymi firmami jest uzyskanie wiedzy przez TVP na temat różnych sposobów realizacji planowania i zakupu mediów na potrzeby kampanii reklamowych publicznego nadawcy.
Telewizja Polska nie podaje, kiedy ogłosi przetarg na obsługę mediową.
Dołącz do dyskusji: Siedem zgłoszeń do rozmów o planowaniu i zakupie mediów dla Telewizji Polskiej, zlecenia broni Maxus