Sheraton zmienił logo
Sieć hoteli Sheraton (należąca do Marriott International) wprowadziła nowe logo. Za projekt odpowiada agencja Grey New York.
W nowym logo zachowano charakterystyczną literę "S", zmieniono krój pisma na bardziej nowoczesny oraz dodano rok założenia ("1937"). Poprzednie logo towarzyszyło marce od lat 70-tych.
Logo przygotowała agencja Grey New York.
Sheraton ma 440 obiektów na całym świecie, a w 2018 r. roczne obroty sieci wyniosły 9,2 mld dol.
Marriott International ponad dwa lata temu kupił za 13 miliardów dolarów sieć Starwood, do której ówcześnie należał Sheraton. Po tej transakcji Marriott stał się największą na świecie siecią luksusowych hoteli.
Należą do niej m.in. marki Westin, Luxury Collection, Le Meridien, Aloft, Elements, Four Points by Sheraton czy Tribute Portfoli.
Dołącz do dyskusji: Sheraton zmienił logo