Serwisy społecznościowe w Wielkiej Brytanii - raport
11 milionów brytyjskich internautów regularnie odwiedzało wubiegłym roku strony serwisów społecznościowych.
Firma eMarketer szacuje, że stanowili oni ponad 30 procent zcałkowitej liczby użytkowników internetu na Wyspach (37milionów).
Dodatkowo w szybkim tempie rośnie też poziom korzystania zserwisów społecznościowych w Wielkiej Brytanii. Z tegorocznegobadania Universal McCann wynika, że już 60 procent brytyjskichinternautów w wieku od 16 do 54 lat stworzyło swój profil na tegotypu stronie. Wskaźnik ten jest ponad dwukrotnie wyższy wporównaniu z rokiem ubiegłym (27 procent).
Według eMarketera, w bieżącym roku wydatki na reklamę wbrytyjskich serwisach społecznościowych wzrosną w porównaniu zrokiem ubiegłym o 76,9 procenta: z 65 do 115 milionów funtów.Jednak w kolejnych latach wzrost nie będzie tak dynamiczny, ale wsumie między 2008 a 2012 rokiem wydatki te zwiększą się o 148procent i wyniosą 285 milionów funtów.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Serwisy społecznościowe w Wielkiej Brytanii - raport