Serwis Newsweek.pl stawia na kupony rabatowe
W ramach serwisu internetowego Newsweek.pl (Ringier Axel Springer Polska) została stworzona platforma z kuponami rabatowymi i kodami do sklepów internetowych. Projekt uruchomiono wraz z firmą Panna Cotta PCG GmbH.
Użytkownicy platformy Newsweek.pl/kupony-rabatowe mają możliwość skorzystania z ofert ponad 300 popularnych sklepów internetowych w Polsce. Wśród nich znajdują się tak znane marki jak Asos, Deichmann, Dr Irena Eris, Komputronik, iSpot czy Empik.
Kupony zebrano w różnych kategoriach tematycznych - takich jak moda, elektronika, podróże, książki, muzyka oraz zdrowie i uroda. Korzystanie nich jest bezpłatne i nie wiąże się dla użytkownika z koniecznością rejestracji. Po wybraniu kuponu rabatowego z oferty, kliknięcie przenosi użytkownika bezpośrednio na stronę sklepu internetowego, gdzie może skorzystać z promocyjnej ceny.
- Uruchamiając serwis z kuponami rabatowymi odpowiadamy na szersze zjawisko e-couponingu - bardzo dynamicznie rozwijającą się w polskim internecie gałąź e-commerce. Są przesłanki aby przypuszczać, że może się rozwinąć na tyle mocno, jak niegdyś zakupy grupowe i być może - bardziej trwale - mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Stasiak, szef serwisu Newsweek.pl.
- Mamy 2 mln użytkowników miesięcznie według Megapanelu i to dość jakościowych - zainteresowanych technologiami, aktywnych w internecie, korzystających ze sklepów internetowych - i byłoby dziwnym, gdybyśmy nie próbowali obudować naszego serwisu dodatkowymi usługami - dodaje Stasiak, podkreślając, że jest to projekt pilotażowy - Będziemy monitorować efekty - mówi.
Platformę z kuponami zbudowano we współpracy z firmą Panna Cotta PCG GmbH , właścicielem działającego od października 2013 roku portalu Kupon.pl. Panna Cotta PCG GmbH działa w dziewięciu krajach świata, w tym Brazylii, Hiszpanii i Meksyku. Oprócz własnych serwisów, firma tworzy strony we współpracy z dużymi wydawcami (jak np. Gruner+Jahr).
Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że w czerwcu br. 1,93 mln użytkowników Newsweek.pl wygenerowało w serwisie 12 mln odsłon (zobacz dane witryn tematycznych).
Dołącz do dyskusji: Serwis Newsweek.pl stawia na kupony rabatowe
Nie mają pomysłu na siebie, to zrobili program partnerski. To już lepsze są płatne treści na gazecie.
Jak chcecie zarobić, to od siebie polecam pożyczki i viagrę :)
"Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że w czerwcu br. 11,93 mln użytkowników Newsweek.pl wygenerowało w serwisie 12 mln odsłon"
wynika, że 1 user generuje 1 odsłonę w miesiącu. To oznacza spory bouncerate, więc projekt moze nie wypalić