"Puls Biznesu" uruchomił płatny serwis analityczny PB Forecast
Rusza nowy płatny, serwis analityczny PB Forecast przygotowany przez Puls Biznesu (Bonnier Business Polska) i SpotData. Ma skupiać się na analizach czterech obszarów: Makro Unia Europejska, Makro Europa Wschodnia, Opakowania oraz Branża Metalowa.
PB Forecast ma być skierowany do osób, które interesują informacje na temat danej branży lub rynku. Mają być przekazywane na skrzynkę mailową raz w tygodniu. W zależności od wykupionego przez użytkownika pakietu, będą dotyczyć zmian popytu w gospodarce i na rynkach zagranicznych, prognoz gospodarczych i rynkowych czy podsumowania wydarzeń politycznych, regulacyjnych i społecznych. Dodatkowo w ramach każdego pakietu użytkownik otrzyma analizy makroekonomiczne dla Polski oraz analizy walutowo-surowcowe.
Raz w miesiącu subskrybenci otrzymają analizę makroekonomiczną dotyczącą Polski oraz analizę surowcowo-walutową.
Grzegorz Nawacki, redaktor naczelny „Pulsu Biznesu” tłumaczy, że serwis PB Forecast to „wyjście naprzeciw oczekiwaniom czytelników”. - Oprócz aktualnych wiadomości o biznesie, rynkach kapitałowych oraz informacji pomagającym przedsiębiorcom prowadzić firmę, będziemy dostarczać również bardziej pogłębione analizy, ale przedstawione w przystępnej formule - zaznacza.
W portalu czytelnicy mają znaleźć scenariusze rozwoju rynku oraz opisy jakie czynniki i w jaki sposób mogą wpłynąć na trendy w gospodarce i poszczególnych branżach. - Dostrzegamy, że firmy potrzebują szczegółowych danych i informacji branżowych dostarczanych w systematyczny sposób. Otoczenie rynkowe zmienia się bardzo szybko więc dostęp do aktualnych analiz i prognoz ułatwia podejmowanie decyzji biznesowych. Zaczynamy od paru branż i stopniowo będziemy poszerzać ofertę - stwierdza Ignacy Morawski, dyrektor SpotData.
Korzystanie z subskrypcji jest płatne w wariantach: 159 zł brutto za miesiąc; 447 zł brutto za 3 miesiące; 834 zł brutto za pół roku; 1548,00 zł brutto za rok abonamentu.
SpotData jest centrum analitycznym należącym do Bonnier Business Polska, wydawcy „Pulsu Biznesu”.
W ub.r. Bonnier Business Polska, wydawca „Pulsu Biznesu” i Grupy Bankier.pl, zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 4,5 proc. do 62,27 mln zł oraz kosztów operacyjnych o 11 proc. do 59,5 mln zł. Zwiększyły się jej wpływy z e-commerce i reklam, natomiast zmalały ze sprzedaży „Pulsu Biznesu” i eventów. Wydawca dostał 3 mln zł dywidendy od spółki zależnej Prawomaniacy.
Dołącz do dyskusji: "Puls Biznesu" uruchomił płatny serwis analityczny PB Forecast