Seriale i „Mega Hit” najdroższe w grudniowym cenniku Polsatu
W grudniowym cenniku Polsatu najwięcej kosztują reklamy przy serialach „CSI Miami” i „Pierwsza miłość” oraz filmach z cyklu „Mega Hit”. Ogółem spoty są średnio o niecałe 2 proc. tańsze niż w grudniu ub.r.
Za 30-sekundowy spot przy premierowych odcinkach „CSI Miami”, które są emitowane w niedzielnym prime-timie wieczornym, trzeba zapłacić od 34,2 do 42 tys. zł. W grudniu ub.r. serial ten był emitowany we wtorki po 22:30, a ceny reklam przy nim wynosiły maksymalnie 32,8 tys. zł. Z kolei najdroższe spoty przy nowych odcinkach „Pierwszej miłości” kosztują 40,7 tys. zł, czyli o 11 tys. zł więcej niż rok temu.
Wśród innych seriali tańsze dla reklamodawców niż rok temu są „Kości”, m.in. dlatego że obecnie są emitowane ponad godzinę później. W grudniowej ofercie 30-sekundowy spot przy tym serialu kosztuje od 33,7 do 39,7 tys. zł. Cena najdroższych reklam przy „Świecie według Kiepskich” wynosi 30,1 tys. zł, a przy „Dlaczego ja?” – 25,6 tys. zł.
Z kolei za półminutowy spot przy filmie emitowanym w poniedziałek w cyklu „Mega Hit” trzeba zapłacić od 19,9 do 40,3 tys. zł. Rok temu reklamy w tym paśmie kosztowały od 36,3 do 51,7 tys. zł. Natomiast za spot przy filmie pokazywanym we wtorek po 20:00 trzeba obecnie zapłacić maksymalnie 33,2 tys. zł, a przy filmie emitowanym w sobotę o tej porze– nawet 34,1 tys. zł.
Nieco droższe niż przed rokiem są reklamy przed głównym wydaniem „Wydarzeń”. 30-sekundowy spot w tym bloku kosztuje od 12,9 do 29,8 tys. zł, podczas gdy w grudniu ub.r. ceny takiej reklamy wynosiły od 12,3 do 24,5 tys. zł. Co ciekawe, najtańsze – podobnie jak przed rokiem – są reklamy przez wigilijnym wydaniem „Wydarzeń”.
Za półminutowy spot przed serwisem sportowym trzeba zapłacić od 15 do 29,4 tys. zł, czyli mniej więcej tyle samo, w grudniu ub.r. W podobnym przedziale mieszczą są ceny reklam w bloku przed prognozą pogody.
Dołącz do dyskusji: Seriale i „Mega Hit” najdroższe w grudniowym cenniku Polsatu