Samsung z product placement na Netfliksie. Lodówka i składany smartfon w „Emily w Paryżu”
Samsung Electronics wraz z serwisem streamingowym Netflix ogłosiły premierę drugiego sezonu serialu „Emily w Paryżu”, kolejnej odsłony marketingowej współpracy obu marek. Nominowany do nagrody Emmy serial, wyprodukowany przez MTV Entertainment Studios, w założeniach ma kultywować paryski styl oraz prezentować fanom serii światowej klasy technologie premium.
2. sezon serialu „Emily w Paryżu” jest dostępny na Netfliksie od 22 grudnia br. Według twórców za sukcesem tytułu stoją przede wszystkim nietuzinkowi bohaterowie, ciekawa i lekko opowiedziana historia, dobry humor i zwroty akcji oraz piękna sceneria i magiczny klimat Paryża.
Legendarny francuski styl ma przejawiać się w prezentowanych wnętrzach, a także w stylizacjach bohaterów czy ich sposobie bycia.
Czytaj także: Netflix uruchomił witrynę “Tudum”
Samsung promuje się w Paryżu
Samsung poinformował o partnerstwie z Netfliksem dotyczącym promowania wybranych produktów w serialu „Emily w Paryżu”.
Jednym z głównych miejsc akcji jest zarządzana przez Sylvie luksusowa agencja marketingowa Savoir, ale także restauracja należąca do Gabriela. Według Samsunga to właśnie tam, w restauracyjnej kuchni, można podejrzeć jak w codziennym użytkowaniu sprawuje się lodówka Bespoke oraz jak dobrze, dzięki wymiennym panelom frontowym, dopasowuje się do wystroju wnętrza.
Grana przez Philipinne Leroy-Beaulieu, ambasadorkę Samsunga, Sylvie jest szefową Emily i stanowi uosobienie prawdziwego autorytetu. Świetna w swojej pracy, bezkompromisowa, naturalnie szykowna, stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych postaci z debiutanckiego sezonu serialu. W drugim sezonie bohaterka mierzy się z kolejnymi zawirowaniami na polu prywatnym i zawodowym.
- W Samsungu zawsze jesteśmy w czołówce jeśli chodzi o kreatywność i innowacje. Cieszymy się, że możemy współpracować z Netflix przy drugim sezonie jednego z najpopularniejszych seriali, jakim jest „Emily w Paryżu”. Z niecierpliwością czekamy na dalszy rozwój tej współpracy w przyszłości – zaznacza w komunikacie Benjamin Braun, chief marketing officer w Samsung Europe.
Poniżej niektóre z produktów Samsung, które mogą zobaczyć widzowie drugiego sezonu „Emily w Paryżu”:
Lodówka Bespoke: Modułowa lodówka z wymiennymi panelami frontowymi, która ma otwierać nową erę w personalizacji domowego AGD. Zdaniem producenta jej wyróżnikiem jest połączenie designu z możliwością wyboru opcji oraz z zaawansowanymi technologiami pozwalającymi wydłużyć świeżość przechowywanej żywności.
Galaxy Z Flip3 5G: Najnowszy fold opracowany z myślą o użytkownikach, którzy chcą łatwo przełączać się pomiędzy trybem selfie a wysyłaniem wiadomości e-maili lub nadrabianiem zaległości w oglądaniu serialu podczas podróży.
Galaxy Watch4: Smartwatch, który ma umożliwiać śledzenie ważnych parametrów bezpośrednio z nadgarstka.
The Serif: Telewizor wyróżniający się designem, według Samsunga prezentuje się korzystnie w każdym wnętrzu, aby dostarczać najlepszych wrażeń wizualnych podczas oglądania programu lub filmu.
Sero: Telewizor, który posiada obrotowy ekran. Po synchronizacji ze smartfonem umożliwia płynne przełączanie między poziomymi i pionowymi treściami, dzięki czemu można z łatwością oglądać zarówno Netfliksa, jak i mobilne treści społecznościowe.
Czytaj także: Nie tylko "Wiedźmin". Netflix odsłania premiery grudnia
Dołącz do dyskusji: Samsung z product placement na Netfliksie. Lodówka i składany smartfon w „Emily w Paryżu”