Serial „Druga szansa” ogląda 2,3 mln widzów. Produkcja poprawia wyniki TVN
Nowy serial „Druga szansa” z Małgorzata Kożuchowską w roli głównej po trzech pierwszych odcinkach gromadzi średnio 2,27 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. produkcja podniosła oglądalność swojego pasma o 240 tys. widzów. Serial daje TVN pozycję wicelidera rynku.
Średnia oglądalność pierwszych trzech odcinków „Drugiej szansy” wyniosła 2,27 mln widzów. Przełożyło się to na 16 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 18,61 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Produkcja nadawana jest w TVN w poniedziałki o godz. 21.30, począwszy od 15 lutego br.
W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek serialu. Przyciągnął on uwagę 2,54 mln osób (zobacz szczegółowe dane).
Warto dodać, że zdecydowanie najniższą widownię miał drugi odcinek produkcji, ale TVP2 w czasie jego emisji relacjonowała rozdanie Telekamer Tele Tygodnia 2016 - galę, trwającą od 20.05 do 22.20, śledziło średnio 3,96 mln widzów (zobacz te dane).
Oglądalność „Drugiej szansy” odcinek po odcinku
Data |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
|
15-02-2016 |
2 538 590 |
18,24% |
22-02-2016 |
1 794 029 |
12,18% |
29-02-2016 |
2 478 311 |
17,77% |
Średnio: |
2 270 977 |
16,00% |
Dla porównania, pokazywaną w tym samym paśmie w analogicznym okresie rok wcześniej ósmą edycję „You Can Dance” śledziło o 240 tys. widzów mniej - było to 2,03 mln osób, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 14,71 proc. i 18,09 proc.
Warto też dodać, że pokazywany jesienią ub.r. we wtorki o 21.30 serial „Aż po sufit!” oglądało średnio 1,25 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 9,42 proc. i 11,67 proc. udziału.
TVN w czasie emisji „Drugiej szansy” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie jest TVP2, pokazująca kulisy „M jak miłość” oraz filmy dokumentalne (raz pokazana została gala z wręczenia Telekamer Tele Tygodnia 2016), a jej udział kształtuje się na poziomie 16,97 proc. Gorzej od TVN wypadają: Polsat (filmy fabularne; 13,37 proc.) i TVP1 (gł. pasmo filmów dokumentalnych i fabularnych; 4,89 proc).
Wśród widzów w grupie komercyjnej TVN też jest wiceliderem, ale pierwsze miejsce należy tutaj do Polsatu. Dalej plasują się: Dwójka i Jedynka.
Oglądalność serialu na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP2 |
2 409 554 |
16,97% |
12,15% |
TVN - Druga szansa |
2 270 977 |
16,00% |
18,61% |
Polsat |
1 897 872 |
13,37% |
18,67% |
TVP1 |
694 354 |
4,89% |
4,08% |
Pierwszy odcinek „Drugiej szansy” pojawił się w serwisie Player.pl dopiero po premierze telewizyjnej, a kolejne trafiają tam na trzy dni przed emisją w TVN. W lutym br. pierwsze trzy odcinki produkcji miały w sieci łącznie 1,86 mln wyświetleń. Najwięcej - 710 tys. obejrzeń - zanotował drugi odcinek.
|
Liczba wyświetleń |
odc. 1 |
638 597 |
odc. 2 |
710 444 |
odc. 3 |
507 074 |
suma |
1 857 363 |
„Druga szansa” opowiada o agentce gwiazd Monice Boreckiej (w tej roli Małgorzata Kożuchowska), która jest na samym szczycie i nagle zostaje skazana za posiadanie i handel narkotykami, traci pracę i narzeczonego. Obok Kożuchowskiej w produkcji grają m.in. Bartłomiej Świderski, Rafał Królikowski, Maja Ostaszewska, Magdalena Boczarska i Katarzyna Herman. Serial produkuje ATM Grupa, jego producentką jest Dorota Kośmicka-Gacke.
Dodajmy, że w lutym br. udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,79 proc.
Dołącz do dyskusji: Serial „Druga szansa” ogląda 2,3 mln widzów. Produkcja poprawia wyniki TVN
A wyniki, Kożuchowska robi swoje. Fani lecą za nią jak lep, szkoda tylko, że tak kładzie rolę póki co, razem z Królikowskim na którego nie da się patrzeć. Ja po 3 odcinku daję sobie spokój z tą produkcją, kolejnej szansy nie dostaną. Przełączam się na nowość Polsatu!