Serce i Rozum z duchem czasu - nowa reklama rebrandingu TP na Orange (wideo)
Do emisji trafiła kolejna reklama zapowiadająca rebranding usług głosowych TP na Orange. W spocie - przygotowanym przez firmy Heart & Brain, Young Productions, Human Ark i MEC - Serce i Rozum występują wspólnie z duchem czasu.
Drugi spot rebrandingu usług głosowych TP na Orange - podobnie jak pierwsza informująca o tym reklama (obejrzyj ją) - pokazuje przeprowadzkę Serca i Rozumu, bohaterów wcześniejszych kampanii TP, do krainy Orange. Przy czym nowy filmik pokazuje jeszcze, jak Serce i Rozum opuszczają poprzedni dom, spotykając przy tym ducha czasu. Reklamę wymyśliła agencja Heart & Brain, wyprodukowała firma Young Productions, a postprodukcją zajęło się stuidio Human Ark.
>>> TP potwierdza: w II kwartale rebranding usług stacjonarnych na Orange
Cała akcja reklamowa wspierająca rebranding TP na Orange jest prowadzona w telewizji, radiu, internecie, prasie, BTL-u oraz na outdoorze. Kreację kampanii ATL przygotowała agencja Publicis, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Natomiast komunikację w internecie prowadzi agencja interaktywna LemonSky (dawniej Adv), a działania niestandardowe realizuje agencja ArtGrapgh.
Dołącz do dyskusji: Serce i Rozum z duchem czasu - nowa reklama rebrandingu TP na Orange (wideo)