Scripps planuje w Polsce trzy nowe kanały bez marki TVN. Dom i Styl do telewizji naziemnej
Kontrolujący Grupę TVN Scripps Networks Interactive do konkursu na nadawanie na ósmym multipleksie zgłosił kanał lifestylowy pod nazwą Dom i Styl. Amerykański nadawca chce też uruchomić w Polsce dwie kolejne stacje, które nie będą nadawać pod marką TVN.
Jak już informowaliśmy, Scripps Networks Interactive poprzez zarejestrowaną w Polsce spółkę Scripps Networks Polska, bierze udział w konkursie na nadawanie na MUX-8 kanału lifestylowego, który ma promować aktywny rozwój człowieka. Joe NeCastro, dyrektor ds. rozwoju w Scripps Networks Interactive ujawnił w „Gazecie Wyborczej”, że spółka zgłosiła do konkursu kanał pod nazwą Dom i Styl, w którym emitowane mają być programy o zdrowym trybie życia, urządzaniu domu czy modzie. Produkcje polskie mają zająć 60 proc. jego ramówki.
Jeżeli kanałowi nie uda się dostać miejsca na MUX-8 to może on zostać uruchomiony w płatnej telewizji. Jak podała „GW”, poza tą stacją amerykański nadawca planuje start w Polsce dwóch innych kanałów tematycznych, poświęconych gotowaniu i podróżom. Nie będą one jednak funkcjonować pod marką TVN.
Obecnie Scripps Networks ma w Polsce dwa własne kanały kablowo-satelitarne: podróżniczy Travel Channel oraz kulinarny Polsat Food Network. Natomiast przejęta przez niego Grupa TVN jest nadawcą w sumie 13 stacji (wraz z naziemnym TVN). W br. uruchomiła ona dwa nowe kanały: lifestylowy TVN Meteo Active (z przekształcenia TVN Meteo) oraz filmowy TVN Fabuła.
Dołącz do dyskusji: Scripps planuje w Polsce trzy nowe kanały bez marki TVN. Dom i Styl do telewizji naziemnej