Scholz & Friends przejmuje od Brasil obsługę reklamową Netii
Operator telekomunikacyjny Netia rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową. Budżet zdobyła agencja Scholz & Friends. Marketer zakończył tym samym ośmioletnią współpracę z Brasil.
Przetarg Netii trwał od kwietnia tego roku. Zaproszono do niego sześć agencji, w tym obsługującą firmę Barsil.
Do finału postępowania przeszły dwie agencje. Kilka dni temu marketer ostatecznie je rozstrzygnął - zlecenie zdobyła agencja Scholz & Friends.Umowę podpisano na dwa lata.
Przedmiotem przetargu było opracowanie nowej platformy komunikacji marki. W ramach współpracy agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie nowej platformy oraz pełną obsługę komunikacyjną marki w kanałach online i offline (w tym TV, radio, print).
Ostatnio Netia promowała w kampanii reklamowej ofertę dla klientów indywidualnych, opartą na niezmiennej cenie pakietów z internetem stacjonarnym i telewizją. W spotach występują bohaterowie kojarzący się z politykami Parlamentu Europejskiego.
Netia jest trzecim największym operatorem telekomunikacyjnym w Polsce (za Orange i UPC). Na koniec 2017 roku miała 8,8 proc. udziałów w rynku pod względem liczby użytkowników.
Dołącz do dyskusji: Scholz & Friends przejmuje od Brasil obsługę reklamową Netii