SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rysiek „włącza” lampę w nowej reklamie Heyah (wideo)

W telewizji, prasie, internecie i na outdoorze rusza nowa odsłona kampanii reklamowej Heyah z udziałem kota Ryśka. Akcję przygotowała PTC wspólnie z agencjami G7 i Engine.

W nowej reklamie Heyah kot Rysiek próbuje włączyć lampę, wskutek czego… dostaje za nic. Przewrotny przekaz promuje ofertę „Telefon bez umowy”, w ramach której każdy użytkownik Heyah na kartę, który wyśle bezpłatny kod aktywujący i będzie regularnie doładowywał konto wybraną kwotą (30zł lub 50 zł), po roku może otrzymać nowy telefon bez umowy nawet za 1 zł.



Kampania obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie i tematyczne), prasę (przede wszystkim magazyny młodzieżowe), internet oraz outdoor (nośniki CLP). Akcję przygotował departament komunikacji rynkowej PTC we współpracy z agencjami G7 i Engine.

Dołącz do dyskusji: Rysiek „włącza” lampę w nowej reklamie Heyah (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
semnom
To kolejna dobra reklama Heyah- idealnie pasuje do oferty telefon bez związku, gdzie rzeczywiście wystarczy wysłać smsa aktywacyjnego, a później doładowywać miesięcznie konto za 30 lub 50zł by mieć później możliwość zakupu telefonu za złotówkę. Oferta została przedłużona do końca kwietnia. Ja swój telefon będę odbierała za kilka tygodni.
odpowiedź
User
Maciek
Heheheh :D Śmieszna, z zabawą słowem i z nowym bohaterem. Spot na pewno się sprzeda, tym bardziej, że oferta jest ciekawa i można wybrać sobie fajny telefon wyłącznie za regularne doładowania.
odpowiedź
User
anonim
nie wiecie może co to za piosenka na początku ?
odpowiedź