Rysiek i Winston reklamują telefony bez umowy w Heyah (wideo)
W telewizji, prasie i internecie rusza kampania reklamowa telefonów bez umowy w Heyah. W akcji – przygotowanej przez PTC we współpracy z firmami G7, Engine i Starcom – występują kot Rysiek i pies Winston.
W ruszającej właśnie kampanii reklamowej Heyah kot Rysiek i pies Winston pokazują, że w tej sieci dostaje się za nic. Żartobliwy przekaz wspiera ofertę „Telefon bez umowy”, w ramach której każdy użytkownik Heyah na kartę, zgłaszając się do programu i regularnie doładowując konto za 30 lub 50 zł, po roku może otrzymać nowy telefon bez żadnej umowy w promocyjnej cenie, już od 1 zł.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie i tematyczne), prasę i internet.
Kampanię przygotował dział marketingu Heyah we współpracy z agencjami G7 i Engine oraz domem mediowym Starcom.
Dołącz do dyskusji: Rysiek i Winston reklamują telefony bez umowy w Heyah (wideo)