Rynek tygodników telewizyjnych w sierpniu. Liderem „Tele Tydzień” z 709 tys. egz.
W sierpniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych tradycyjnie był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu br. uplasowała się na poziomie 709 286 egz., co oznacza spadek względem analogicznego miesiąca poprzedniego roku o 5,21 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 4,96 proc. i ustabilizowała się na poziomie 294 306 egz.
Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w sierpniu 2016 roku wyniósł 150 396 egz., po spadku o 6,53 proc.
Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 7,49 proc. i wyniosła 75 926 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Wirtualnemedia.pl | sierpień | Dynamika | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Tele Tydzień | 908 930 | 709 286 | 709 286 | 1 035 762 | 749 259 | 748 259 | -5,21% |
To & Owo | 420 797 | 294 306 | 294 306 | 457 484 | 309 656 | 309 656 | -4,96% |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 226 967 | 150 396 | 150 396 | 243 179 | 160 906 | 160 906 | -6,53% |
Program TV | 163 412 | 94 304 | 75 926 | 169 198 | 102 120 | 82 069 | -7,49% |
W czerwcu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „Tele Tydzień” - było to 3,78 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2016 | Dynamika | |||||
ZKDP | sierpień | lipiec | |||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Tele Tydzień | 908 930 | 709 286 | 709 286 | 887 365 | 683 461 | 683 461 | 3,78% |
To & Owo | 420 797 | 294 306 | 294 306 | 425 222 | 290 275 | 290 275 | 1,39% |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 226 967 | 150 396 | 150 396 | 223 188 | 147 179 | 147 179 | 2,19% |
Program TV | 163 412 | 94 304 | 75 926 | 163 365 | 93 782 | 75 146 | 1,04% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Rynek tygodników telewizyjnych w sierpniu. Liderem „Tele Tydzień” z 709 tys. egz.