Rybacy z Madagaskaru w kampanii Prudential (wideo)
Krótki film pokazujący codzienne życie rybaków z Madagaskaru ilustruje credo firmy, którym Prudential kieruje się zarządzając pieniędzmi swoich klientów „Consistency is the only currency that matters”. Kampanię dla Prudential RPA przygotowała agencja Lowe z Kapsztadu.
Spot pod hasłem „The Fishermen” wyreżyserowany przez Kim Geldenhuys wyprodukowała firma 0307. Rozgrywający się na wyspie Madagaskar film opowiada historię młodego chłopca i jego dziadka, którzy ryzykują spędzając niezależnie od pogody, dzień po dniu na łodzi licząc na wielki połów. Nie zrażają ich ani długie godziny na morzu - w skwarze lub deszczu, ani często puste ogromne sieci rybackie.
Kirk Gainsford, dyrektor kreatywny agencji Lowe tłumaczy, że reklama ma subtelnie podkreślać i przekonywać, że to siła ludzkiego ducha a nie siła i ogrom biznesu sprawiają, że Prudential jest trwałą marką.
W reklamie nie ma żadnych dialogów, a jedynie obrazy: z domu rybaków, łodzi, rybackiej wioski, a w tle muzyka. Nazwa Prudential nie pojawia się do końca spotu, który trwa niemal dwie minuty.
Dołącz do dyskusji: Rybacy z Madagaskaru w kampanii Prudential (wideo)