477 tys. widzów „Roztańczonej Polski”. To hit TVP3
Koncerty w ramach pierwszej edycji „Roztańczonej Polski - letniej trasy TVP” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 477 tys. widzów. Transmisje kilkukrotnie podnoszą średnie dobowe udziały TVP3 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
„Roztańczoną Polskę - letnią trasę TVP” na antenie TVP3 oglądać można w niedziele po godz. 20.00, począwszy od 14 maja 2023 roku.
Średnia widownia nadawanych na żywo koncertów do 28 maja wyniosła 477 tys. osób, co przełożyło się na 3,89 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 2,16 proc. w grupie 16-49 oraz 2,60 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą widownię, wynoszącą 513 tys. oglądających, zgromadził pierwszy koncert, który odbył się w Bogatyni.
18 koncertów
Na cykl „Roztańczona Polska - letnia trasa TVP” składa się 18 koncertów, które odbywają się co tydzień w różnych miejscach Polski. W pierwszej odsłonie wydarzenia są to takie miejsca jak: Bogatynia, Gorzów Wielkopolski, Stalową Wolę, Łomżę, Gryfino, Łowicz, Ostrów Wielkopolski, Jaworzno, Władysławowo, Chełmno, Sochaczew, Zamość, Myślenice, Opole, Kielce, Wilno i Warszawa.
W poprzednich latach takie koncerty odbywały się pod nazwą „Wakacyjna trasa Dwójki” i były transmitowane w stacjach TVP2 i TVP Polonia.
TVP3 to regionalna stacja Telewizji Polskiej. Składa się z TVP3 Białystok, TVP3 Bydgoszcz, TVP3 Gdańsk, TVP3 Gorzów Wielkopolski, TVP3 Katowice, TVP3 Kielce, TVP3 Kraków, TVP3 Lublin, TVP3 Łódź, TVP3 Olsztyn, TVP3 Opole, TVP3 Poznań, TVP3 Rzeszów, TVP3 Szczecin, TVP3 Warszawa oraz TVP3 Wrocław.
Rynkowy udział TVP3 wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 0,91 proc. w 4+.
Dołącz do dyskusji: 477 tys. widzów „Roztańczonej Polski”. To hit TVP3