Rozdano Złote Spinacze 2015: najwięcej dla Havas PR, Hill+Knowlton Strategies, Maurent PR i Greenpeace
W piątek wręczono nagrody w 26 kategoriach tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze na najlepsze projekty public relations. Po trzy statuetki otrzymały agencje Havas PR Warsaw, Hill+Knowlton Strategies Poland i Maurent PR razem z Grupą Azoty oraz organizacja Greenpeace Polska.
Agencja Havas PR Warsaw dwie nagrody zdobyła wspólnie z Orange Polska za akcję „Przestrzeń pasji na Orange.Jobs”, a jedną - za projekt „Centrum Posnania - jedno z największych przedsięwzięć deweloperskich w Polsce i Europie Centralnej”. Hill+Knowlton Strategies Poland dwie statuetki otrzymała za kampanię „#Ocal książki”, a trzecią - za działania „‘Lords of the Fallen’- największa polska superprodukcja 2014 roku”.
Agencji Maurent PR i Grupie Azoty przyznano trzy nagrody za akcję „Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność”, a organizacji Greenpeace Polska - za drugą odsłoną kampanii „Adoptuj pszczołę”.
Złote Spinacze są organizowane przez Związek Firm Public Relations, partnerem merytorycznym audytującym konkurs jest KPMG.
ZWYCIĘZCY ZŁOTYCH SPINACZY 2015
KATEGORIE GŁÓWNE
PR korporacyjny
• Przestrzeń pasji na Orange.Jobs – Havas PR Warsaw i Orange Polska
PR produktu
• Ciągnik dla rolnika nie dla komornika – Unicorn Media
Public Affairs i Lobbying
• Kampania #Ocal książki – Hill+Knowlton Strategies Poland
Kampania Społeczna
• Adoptuj pszczołę 2 – Greenpeace
Komunikacja wewnętrzna
• Zakosztować filozofii – Nexteer w Europie – Imago PR z i dla Nexteer Automotive
Event komercyjny
• European Rover Challenge – Planet PR
Event społeczny
• Europejskie Forum Nowych Idei 2014 – Konfederacja Lewiatan
Launch nowego produktu, usługi lub firmy
• „Wiedźmin 3: Dziki Gon” polskim eksportowym dobrem narodowym – Monday Public Relations i CD Projekt Red
Corporate Social Responsibility (CSR)
• Tatuaże Wolności – Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Laboratorium PR
PR miejsca, miasta lub regionu
• Leśne Ślady Natury – Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi, Telma Communications Agency
Social media
• #Oddaj serce / #GiveYourHeart – Polskie Towarzystwo Programów Zdrowotnych i Agencja Projekt PR
Business-to-Business PR
• Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR
PR finansowy i relacje inwestorskie
• Selvita – jak polscy naukowcy zdobyli miliony na walkę z rakiem – InnerValue Investor Relations i Selvita
Media Relations
• Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR
KATEGORIE SEKTOROWE
Technologia, IT, telekomunikacja
• „Lords of the Fallen”- największa polska superprodukcja 2014 roku – Hill+Knowlton Strategies Poland
Finanse
• “Nie daj się zrobić w słupa” – Kontrola Skarbowa
Uroda, Higiena i Styl Życia
• Promocja książki „Kuchnia Fit” Konrada Gacy w blogosferze - Synertime wraz z Gaca System
Sektor spożywczy
• „Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada” - Garden of Words, Tesco Polska
Kultura i Media
• Kampania #Ocal książki – Hill+Knowlton Strategies Poland
Medycyna i Zdrowie
• Przygotuj się na wstrząs! – Polpharma we współpracy z Flywheel PR, Telescope, Brand Garden
Sport, turystyka, rekreacja
• Polsko rusz się! – Coca-Cola Poland Services, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Fundacja SportSupport
Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze
• Centrum Posnania – jedno z największych przedsięwzięć deweloperskich w Polsce i Europie Centralnej – Havas PR Warsaw, Centrum Posnania
Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka
• Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR
NGO i Sektor Publiczny
• Adoptuj pszczołę 2 – Greenpeace
KATEGORIE SPECJALNE
Kreatywność
• Przestrzeń pasji na Orange.Jobs – Orange Polska i Havas PR Warsaw
Efektywność
• Adoptuj pszczołę 2 - Greenpeace
Dołącz do dyskusji: Rozdano Złote Spinacze 2015: najwięcej dla Havas PR, Hill+Knowlton Strategies, Maurent PR i Greenpeace