SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rowerowa kampania reklamuje Tarczyn

Pod hasłem „Tarczyn rowerowy” ruszyła kampania reklamowa napojów Tarczyn. Produkująca je firma Agros Nova przygotowała i prowadzi akcję wspólnie z agencją reklamową V&P.

Rozpoczęta właśnie kampania Tarczyna ma celu powiązanie tej marki z promowaniem roweru jako sprawnego sposobu na przemieszczanie się w coraz bardziej zatłoczonych miastach. W ramach akcji na facebookowym fanpage’u Tarczyn na OFFowo udostępniono aplikację, poprzez którą można otrzymać promocyjne kody na bezpłatne wypożyczenie rowerów miejskich we Wrocławiu, Poznaniu i Warszawie.

Kampania obejmuje również reklamy w internecie (serwisy społecznościowe) i na outdoorze (rowery miejskie w Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu). Akcja potrwa do końca sierpnia. Jej strategię i kreację przygotowała agencja V&P, która odpowiada również za obsługę kampanii.

Dołącz do dyskusji: Rowerowa kampania reklamuje Tarczyn

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
EkoPromo
Na pewno jako pierwsza kampania na tego typu rowerach wzbudza zainteresowania, jak i same nośniki na początku. Czy jednak chodzi tylko o ilość, a nie o jakość? Słabością reklamy na nośnikach z wypożyczalni rowerowej jest brak targetowania kampanii. Co innego - przy nośnikach, których trasę można sobie zaplanować. Vide: www.ekopromo.net
odpowiedź
User
ekspert
słabiutkie
odpowiedź