Roszady w kierownictwie Maxus Polska: Mikołaj Zglenicki na czele tradingu, a Kamil Sikorski - rozwoju biznesu
W domu mediowym Maxus Polska nowe obowiązki przejęli dyrektor zarządzający Jaromir Sroga, dyrektor finansowy Mikołaj Zglenicki i dotychczasowy head of digital Kamil Sikorski.
Jaromir Sroga przejął bezpośrednie kierownictwo w dziale client service Maxus Polska. Współpracuje przy tym z group account directorami: Katarzyną Baranowską, Jackiem Kanią oraz Andrzejem Matuszczykiem.
Mikołaj Zglenicki, pełniący nadal stanowisko dyrektora finansowego, zaczął zarządzać zespołem tradingowym, w którego skład wchodzą head of TV buying Mateusz Czaplicki i head of non-TV buying Marek Jaworski. Wzmocnienie zespołu ma na celu optymalizację inwestycji klientów oraz zacieśnienie współpracy z działem tradingowym holdingu GroupM, do którego należy Maxus.
Kamil Sikorski, poprzednio pełniący funkcję head of digital, objął teraz stanowisko dyrektora w nowo utworzonym dziale business development. W dziale tym funkcjonują zespoły digital, strategii oraz marketingu.
- Zaprojektowaliśmy nową strukturę, aby jeszcze lepiej realizować wizję domu mediowego, który z pełnym zaangażowaniem łączy innowacyjne formy komunikacji z oczekiwaną przez naszych klientów efektywnością działań. Chcemy połączyć nową energię z doświadczeniem zespołu, który współtworzy Maxusa - wyjaśnia te zmiany Jaromir Sroga.
Dołącz do dyskusji: Roszady w kierownictwie Maxus Polska: Mikołaj Zglenicki na czele tradingu, a Kamil Sikorski - rozwoju biznesu