Rossmann nową kampanią promuje markę enerBIO (wideo)
Pod hasłem „Taki skład to rozumiem” wystartowała pierwsza kampania reklamowa enerBIO - marki własnej sieci drogerii Rossmann. Za realizację odpowiada agencja Ancymony.
Produkty enerBIO, marki własnej Rossmanna, dostępne są w drogeriach Rossmann na terenie całego kraju. 95 proc. ich składników pochodzi z ekologicznych upraw, do ich produkcji nie używa się produktów modyfikowanych genetycznie ani sztucznych polepszaczy.
W ofercie enerBIO znajdują się m.in. musli, napoje roślinne, suszone owoce, zdrowe batony i przekąski.
„Taki skład to rozumiem” to pierwsza kampania marki enerBIO w Polsce.
Kampania obejmuje telewizję, digital, social media, prasę oraz outdoor.
Za produkcję spotów odpowiada Papaya Films. Mediami zajmuje się Initiative Media. Agencja Ancymony odpowiada za pomysł i kreacje.
- Bardzo proste historie z życia codziennego zamknęliśmy w atrakcyjnej wizualnie formie, która czerpie ze świata digitalu. O marce enerBIO opowiadamy dynamicznie, lekko, żwawo i z energią, która leży w jej DNA. Taki skład to rozumiem, czyli puenta powtarzana przez bohaterów spotów, a jednocześnie hasło kampanii wyraża zadowolenie konsumentów, czasem ich pozytywne zaskoczenie po zapoznaniu się z ofertą enerBIO, ale także odnosi się do dobrych, prostych i zrozumiałych składów produktów - wyjaśnia Emilia Czerwiec, creative lead, Ancymony.
Dołącz do dyskusji: Rossmann nową kampanią promuje markę enerBIO (wideo)