SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Roman Dudziński digital directorem w Carat Polska

Roman Dudziński, dotychczasowy digital development manager w domu mediowym Carat Polska (Dentsu Aegis Network Polska) awansował na digital directora. To nowe stanowisko w agencji.

Jako digital director Roman Dudziński skoncentruje się na rozwijaniu strategii klientów z portfolio agencji i new business, wsparciu wdrażania strategii inwestycyjnej w obszarze mediów digital oraz dalszym rozwoju platformy „d2: dentsu digital”.

Roman Dudziński pracuje w Carat od 2016 roku. Wcześniej był związany z domami mediowymi Media Direction OMD oraz Zenith (Publicis Media). Przez ostatnie lata zbierał doświadczenie i budował kompetencje digitalowe w ramach stałej obsługi wielu marek z m.in. branż takich jak: technologia (Microsoft), odzież (adidas), FFBR (grupa AmRest), eCommerce (launch KFC Weborder), motoryzacja (grupa PSA), FMCG (grupa Barilla) czy alkohole (grupa Bacardi-Martini).

Pełniąc rolę digital leada kreował komunikację mediową, zarówno z obszaru działań wizerunkowych, jak i performance, w synergii offline z online oraz tylko w digitalu.

Jest trenerem programu IAB Dimaq i nadzoruje proces tej certyfikacji w grupie Dentsu Aegis Network Polska. Należy także do rady programowej tegorocznej edycji Forum IAB.

Dołącz do dyskusji: Roman Dudziński digital directorem w Carat Polska

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
:-)
Super Roman gratulacje !!!!
odpowiedź