SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Rolnik szuka żony 3” hitem TVP1. Stacja zyskała 260 tys. widzów

Trzeci sezon reality-show „Rolnik szuka żony” ogląda średnio 4,16 mln osób. W porównaniu do drugiej edycji, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja zyskała 260 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji formatu jest zdecydowanym liderem rynku.

„Rolnik szuka żony 3” na antenie TVP1 pokazywany jest w niedziele o godz. 21.25, począwszy od 4 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwsze cztery odcinki reality-show oglądało średnio 4,16 mln osób. Przełożyło się to na 27,8 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 24,1 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 24,9 proc. w grupie 16-59.

Do tej pory największą widownią cieszył się czwarty odcinek produkcji, który zgromadził przed ekranami telewizorów 4,56 mln oglądających.

Każdy odcinek reality-show przynajmniej przez 1 minutę śledziło średnio 5,97 mln osób.

Dla porównania, drugą edycję reality-show, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., po trzech pierwszych odcinkach oglądało średnio 3,90 mln osób, co przełożyło się na 24,69 proc. i 21,03 proc. udziału. Oznacza to, że program zyskał 260 tys. widzów. Zdecydowanie zwiększyły się również jego udziały w rynku.

TVP1 w czasie nadawania reality-show zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym, mając dużą przewagę nad konkurencją. Wiceliderem w tym czasie wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest Polsat, nadający wówczas („Kabaret na żywo” i „CSI: Cyber”), co daje mu 10,5 proc. udziału. Trzeci jest TVN (gł. serial „Na noże”; 9,6 proc.), a czwarta - Dwójka (filmy fabularne i kabaretowy program „Żarty i barty”; 6,1 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 TVP1 też nokautuje konkurencję, a dalej plasują się TVN, Polsat i TVP2.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

16-59

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP1 - Rolnik szuka żony 3

4 157 910

27,8%

1 601 434

24,1%

2 380 790

24,9%

Polsat

1 578 659

10,5%

767 502

11,5%

1 099 308

11,5%

TVN

1 439 581

9,6%

827 164

12,4%

1 084 917

11,4%

TVP2

906 534

6,1%

569 128

8,5%

702 164

7,4%

Telewizja Polska zdecydowała o kontynuacji hitowego reality-show „Rolnik szuka żony”. Czwarty sezon programu widzowie TVP1 obejrzą jesienią 2017 roku.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w sierpniu br. wyniósł 10,53 proc.

Dołącz do dyskusji: „Rolnik szuka żony 3” hitem TVP1. Stacja zyskała 260 tys. widzów

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
yf
Moim zdaniem panele badawcze nilsena są rozmieszczone tylko u kodziarzy. Gdyby taknie było wyniki nilsena pokrywałyby się z innymi sondażami i oddawały bardziej prawdę.
0 0
odpowiedź
User
Staszek
Rolnik bardzo zyskuje dzięki wsparciu Rancza. Nigdy nie miał tak dobrze oglądanej pozycji bezpośrednio przez sobą.
0 0
odpowiedź
User
maxs
moim zdaniem promowanie tego typu jest nie potrzebne. Zamiast tego mało realnego świata trzeba pokazać realia życia . Barak perspektyw na życie zarówno na wsi jaki w małych miastach . a tu widz jest obłudnie łudzony że dobrze bez stresu ,a nie jest to prawda bo dlaczego na stępuje emigracja za granicę za chlebem jak przemysł w kraju padł . to promowanie nie prawdy i kłamstwa .
0 0
odpowiedź