Rokmates z wyłącznością na influencer marketing Speakly w Europie Środkowo-Wschodniej
Agencja influencer marketingu Rokmates nawiązała długofalowe partnerstwo z wydawcą Speakly, aplikacji do nauki języków obcych.
Od lipca polska agencja jest jedynym podmiotem odpowiadającym za działania influencer marketingowe aplikacji w Europie Środkowo-Wschodniej.
Współpraca obejmuje realizację – wypracowanej wspólnie ze Speakly – strategii działań, w tym m.in. dobór twórców do kampanii na YouTubie, Instagramie i TikToku, koordynację działań, płatną promocję, a także akcje niestandardowe z udziałem influencerów.
– Partnerstwo z Rokmates pomogło nam nawiązać znaczący kontakt z naszą grupą odbiorców poprzez współpracę z influencerami, a także przedstawić aplikację Speakly każdemu, kto chce skutecznie i szybko nauczyć się jednego czy dwóch nowych języków obcych – mówi Ott Ojamets, CEO Speakly.
Dołącz do dyskusji: Rokmates z wyłącznością na influencer marketing Speakly w Europie Środkowo-Wschodniej