Rodzice ucieszeni z nowego wózka w kampanii Provident Polska
Wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej Provident Polska "Mam plan". Działania przygotowały Isobar Poland i OMD.
- To już druga odsłona naszej kampanii reklamowej „Mam plan”. Widzimy, że taka koncepcja spotkała się z sympatią i zainteresowaniem widzów. Wpadający łatwo w ucho przebój idealnie dopełnia obraz i stał się znakiem rozpoznawczym naszych spotów - mówi Andrzej Zackiewicz, dyrektor departamentu rozwoju marki i sprzedaży w kanałach marketingowych Provident Polska.
Kampania "Mam plan" wystartowała w kwietniu tego roku. Wykorzystuje motyw muzyczny znany z przeboju wykonywanego przez zespoły Roch i Riz z 2000 roku.
W kolejnej odsłonie Provident promuje ofertę "Prostej Pożyczki", którą można spłacać w ratach tygodniowych lub miesięcznych. Bohaterami reklamy jest młode małżeństwo z dwojgiem dzieci, oczekujące na narodziny trzeciej pociechy. Rodzice cieszą się, że dzięki pożyczce mogli zrealizować swój plan – kupili spacerówkę dla swoich dzieci. Wspólnie więc śpiewają o nowym wózku: "bryka na spacery, terenowe kołka cztery, szałowy design, dostawka też na brata, spacerówka na długie lata".
Spot emitowany jest w głównych stacjach telewizyjnych oraz w internecie.
Kreacją i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, a za media plany i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.
Dołącz do dyskusji: Rodzice ucieszeni z nowego wózka w kampanii Provident Polska