Robert Wielgo w AdTotal. Odszedł Michał Tober
Robert Wielgo został w Wirtualnej Polsce zastępcą dyrektora pionu ds. rozwoju oferty reklamowej. Zastąpił na tym stanowisku Michała Tobera, który z początkiem czerwca zakończył współpracę z WP.
Wielgo będzie odpowiadał za rozwój wielokanałowej oferty reklamowej AdTotal, realizację planów strategicznych i bieżącą politykę sprzedażową sieci.
Do jego zadań należeć będzie także m.in. aktywne pozyskiwanie partnerów i klientów AdTotal, budowa nowych produktów reklamowych, stała analiza rynku reklamy internetowej pod kątem zachodzących na nim zmian w celu optymalizacji oferty sieci, analiza zapotrzebowania na nowe produkty i miejsca reklamowe w portalu, a także inicjowanie w WP prac nad innowacyjnymi projektami, atrakcyjnymi pod względem sprzedażowym.
Robert Wielgo karierę zawodową rozpoczął w 1997 roku. Z branżą reklamową związany od 1999 roku. Przez ostatnie lata piastował stanowiska dyrektora PR i marketingu w Datev Symfonia Sp. z o.o. (2004-2009) oraz dyrektora sprzedaży w dGCS S.A./kierownika Sprzedaży Infor Lex; grupa Infor PL (2009-maj 2011). W Datev Symfonia budował struktury sprzedaży w ramach międzynarodowego koncernu oraz kształtował politykę marketingową spółki. W grupie Infor PL rozwijał ofertę nowych produktów, budował sieć partnerską, zajmował się ponadto szkoleniami m.in. z zakresu produktów oraz technik sprzedażowych.
Wielgo ukończył Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, jest też absolwentem Podyplomowego Studium Menedżerskiego przy Szkole Głównej Handlowej.
Dołącz do dyskusji: Robert Wielgo w AdTotal. Odszedł Michał Tober