SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reuters z darmowymi materiałami dla wydawców

Po raz pierwszy w swojej historii agencja Reutera zdecydowała się na darmowe udostępnienie multimedialnych treści wydawcom internetowym i blogerom. - Teraz jeszcze większa liczba partnerów naszej agencji będzie mogła dostarczać odbiorcom wysokiej jakości treści pochodzące od 2,5 tys. naszych dziennikarzy na całym świecie - podkreśla Steven Schwartz, dyrektor zarządzający agencji.

Reuters będzie udostępniał wydawcom wybrane treści za pośrednictwem platformy o nazwie Reuters Media Express. Bez konieczności rejestracji i wnoszenia opłat będą oni mogli ściągać i umieszczać w swoich serwisach filmy, zdjęcia oraz teksty pochodzące z agencji.

Według zapowiedzi ilość materiałów możliwych do wykorzystania przez jednego użytkownika w ciągu miesiąca będzie limitowana. Reuters zapowiada w komunikacie, że treści będą dotyczyły różnych dziedzin: polityki, gospodarki, sportu czy finansów, a do dyspozycji użytkowników będzie wyszukiwarka materiałów.

- Zawsze byliśmy otwarci na innowacje, a teraz jeszcze większa liczba naszych partnerów będzie mogła dostarczać odbiorcom wysokiej jakości treści pochodzące od 2,5 tys. naszych dziennikarzy na całym świecie - podkreślił w komunikacie Steven Schwartz, dyrektor zarządzający Reutersa. Dodał przy okazji, że jest pierwszy przypadek w 160-letnej historii agencji, gdy decyduje się ona w tak dużym stopniu użyczyć za darmo swoje materiały zewnętrznym wydawcom.

Dołącz do dyskusji: Reuters z darmowymi materiałami dla wydawców

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wydawca
i super:)
0 0
odpowiedź
User
???
a jakie są warunki korzystania? Na stronie jakoś nie widać...
0 0
odpowiedź