Reporter: Uszyte z emocji
Ruszyła ogólnopolska akcja marketingowa marki Reporter "Uszyte z Emocji".
- Chcemy w niekonwencjonalny sposób zaangażować ludzi do udziału w tym niestandardowym, długoterminowym przedsięwzięciu. Każdy z nas może kreować ten projekt po swojemu - mówi nam Marek Szostak PR Manager z Działu Marketingu marki Reporter.
Za pomocą fotografii, tekstu, plików wideo Reporter planuje stworzyć galerię, która pozwoli utrwalić ludziom ich najwspanialsze wspomnienia związane z ubraniami. Jak podaje Szostak marka ciucha nie ma znaczenia - liczą się emocje. Projekt rozłożony jest w czasie i będzie ewoluował do przyszłego roku na różnych płaszczyznach komunikacji.
Autorami kampanii wizerunkowej "Uszyte z Emocji" jest Dział Marketingu Reportera. Sesję wyprodukowała agencja Shoot Me, zdjęcia wykonał Jacek Kołodziejski.
Specjalnie na potrzeby akcji uruchomiona została strona internetowa - www.reportermag.pl/uszytezemocji, na której można przesyłać filmy, zdjęcia swoich ubrań, z opisem emocji, jakie się z nimi wiążą. Kampania w tej chwili obejmuje zasięgiem ogólnopolską sieć sklepów Reportera oraz prasę: Logo, Avanti, Dziewczyna, Popkorn, Aktivist, Ultramaryna.
Do współpracy przy projekcie zaangażowano Mietalla Walusia - muzyka, wokalistę grup Negatyw, Penny Lane i Lenny Valentino, stałego współpracownika Katarzyny Nosowskiej oraz Artura Rojka. Promocji projektu towarzyszy ogólnopolska trasa koncertowa muzyka, która obejmie największe miasta Polski.
Dołącz do dyskusji: Reporter: Uszyte z emocji