Reporter "szuka sensacji" na fermie kurczaków. To kampania Krajowej Rady Drobiarstwa
Na zlecenie Krajowej Rady Drobiarstwa ruszyła ogólnopolska kampania promująca mięso kurczęce.
Kampania utrzymana jest w konwencji dziennikarskiej, edukującej konsumentów w zakresie bezpieczeństwa i wysokiej jakości mięsa z kurczaka oraz przestrzegania przez producentów drobiu restrykcyjnych norm i procedur unijnych. Główny bohater to reporter "poszukujący sensacji" podczas wizytacji na fermie drobiu.
- Krąży tyle sensacji o jakości polskiego kurczaka. Czas to sprawdzić - zapowiada w reklamie reporter. Okazuje się, że zwierzęta mają na fermie dobre warunki, żywność i świeżą wodę.
Jak informują twórcy kampanii, "jednocześnie podkreśla ona troskę o dobrostan zwierząt, z naciskiem na lokalną, polską produkcję".
Kampania potrwa do 30 października br. i swoim zasięgiem obejmie ogólnopolskie stacje telewizyjne i radiowe, a także akcje lokowania produktu.
Za realizację projektu odpowiada agencja reklamowa Brandcomm Polska, która jest również autorem koncepcji kreatywnej spotów reklamowych do radia i telewizji.
Kampania ruszyła kilka dni po doniesieniach Wirtualnej Polski i Onetu na temat wielkiej afery w branży drobiarskiej. Firma z siedzibą w Poznaniu sprzedawała producentom pasz, tłuszcze techniczne służące m.in. do produkcji paliwa jako tłuszcze spożywcze, które trafiały do pasz dla kur. W związku z aferą, Centralne Biuro Śledcze Policji zatrzymało czworo przedstawicieli producenta składników pasz.
Dołącz do dyskusji: Reporter "szuka sensacji" na fermie kurczaków. To kampania Krajowej Rady Drobiarstwa