Remigiusz Siudziński szefem big data w Wydawnictwie Burda
Remigiusz Siudziński dołączył do Burda International Polska i objął nowo utworzone w firmie stanowisko head of big data.
Do jego zadań należy wspieranie decyzji biznesowych firmy oraz kluczowych projektów w oparciu o analizę danych zewnętrznych i wewnętrznych. Siudziński raportuje do Anny Podkowińskiej-Tretyn (chief digital oficer).
Utworzenie stanowiska head of big data wydawnictwo tłumaczy rozwojem firmy w kierunku szukania nowych obszarów działania i źródeł przychodów w zaawansowanych działaniach digitalowych
Od 2009 roku Remigiusz Siudziński był związany z Grupą Pracuj, gdzie rozwijał obszar Business Intelligence. W latach 2000-2009 pracował w Netii - m.in. zarządzał systemem raportowania dla marketingu, tworzył modele utrzymania klienta i kierował działaniami lojalnościowymi.
Jest absolwentem informatyki na Uniwersytecie Warszawskim.
Dołącz do dyskusji: Remigiusz Siudziński szefem big data w Wydawnictwie Burda