Rekordowy tydzień stacji newsowych. Liderami TVP1 i TVN
W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym znalazła się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN a rekordowy tydzień zanotowały stacje informacyjne. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 30 listopada do 6 grudnia 2015 roku zwiększył się o 0,10 pkt. proc. do 13,10 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie poszedł w dół o 0,28 pkt. proc. i wyniósł 11,34 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,65 proc., po spadku o 0,18 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,53 proc.; w dół o 0,53 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły stacje informacyjne: TVP Info (4,23 proc.; do góry o 0,19 pkt. proc.), TVN24 (3,90 proc.; + 0,34 pkt. proc.) i Polsat News (1,20 proc.; + 0,06 pkt. proc.). Kanały te w zeszłym tygodniu na bieżąco relacjonowały m.in.: wydarzenia związane ze sporem o Trybunał Konstytucyjny.
Wszyscy 4+ | 23.11 - 29.11.2015 r. | 30.11 - 06.12.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | TVP1 | 927 212 | 13,00% | 920 136 | 13,10% |
2 | Polsat | 828 715 | 11,62% | 796 280 | 11,34% |
3 | TVN | 772 656 | 10,83% | 748 241 | 10,65% |
4 | TVP2 | 646 407 | 9,06% | 599 264 | 8,53% |
5 | TVP INFO | 287 777 | 4,04% | 296 864 | 4,23% |
6 | TVN24 | 253 557 | 3,56% | 273 918 | 3,90% |
7 | TV4 | 249 662 | 3,50% | 255 708 | 3,64% |
8 | TV PULS | 197 415 | 2,77% | 244 209 | 3,48% |
9 | TVN7 | 233 755 | 3,28% | 211 093 | 3,01% |
10 | TTV - Twoja Telewizja | 108 545 | 1,52% | 113 700 | 1,62% |
11 | Puls 2 | 110 744 | 1,55% | 106 960 | 1,52% |
12 | TVP Seriale | 94 123 | 1,32% | 94 069 | 1,34% |
13 | TV6 | 101 964 | 1,43% | 93 998 | 1,34% |
14 | Polsat2 | 93 082 | 1,31% | 93 294 | 1,33% |
15 | Polsat News | 81 331 | 1,14% | 84 272 | 1,20% |
16 | TVP Rozrywka | 73 803 | 1,03% | 71 507 | 1,02% |
17 | TVP Regionalna | 68 583 | 0,96% | 70 814 | 1,01% |
18 | Stopklatka | 65 839 | 0,92% | 64 130 | 0,91% |
19 | TVP ABC | 49 538 | 0,69% | 51 309 | 0,73% |
20 | Polo TV | 58 707 | 0,82% | 51 093 | 0,73% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) z miejsca drugiego na pozycję lidera awansował TVN. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,24 pkt. proc. do 13,07 proc. udziału. Na drugie miejsce spadł Polsat, którego udział zmniejszył się o 0,52 pkt. proc. do 12,98 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8,85 proc., po wzroście o 0,02 pkt. proc. Zaś czwarta lokata przypadła Dwójce (w dół o 0,42 pkt. proc. do 7,40 proc.).
Wszyscy 16-49 | 23.11 - 29.11.2015 r. | 30.11 - 06.12.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | TVN | 362 963 | 12,83% | 362 029 | 13,07% |
2 | Polsat | 381 964 | 13,50% | 359 533 | 12,98% |
3 | TVP1 | 249 862 | 8,83% | 245 256 | 8,85% |
4 | TVP2 | 221 180 | 7,82% | 204 839 | 7,40% |
5 | TV4 | 110 868 | 3,92% | 118 795 | 4,29% |
6 | TV PULS | 92 118 | 3,26% | 116 196 | 4,20% |
7 | TVN7 | 102 646 | 3,63% | 92 200 | 3,33% |
8 | TVN24 | 70 310 | 2,49% | 73 459 | 2,65% |
9 | TTV - Twoja Telewizja | 50 232 | 1,78% | 54 051 | 1,95% |
10 | TVP INFO | 52 177 | 1,84% | 51 647 | 1,86% |
11 | Puls 2 | 53 734 | 1,90% | 50 815 | 1,83% |
12 | TVP Seriale | 44 143 | 1,56% | 47 053 | 1,70% |
13 | TV6 | 48 385 | 1,71% | 44 092 | 1,59% |
14 | Polsat2 | 34 717 | 1,23% | 36 863 | 1,33% |
15 | Polo TV | 35 890 | 1,27% | 30 091 | 1,09% |
16 | TVP Rozrywka | 28 858 | 1,02% | 28 014 | 1,01% |
17 | TVN Style | 23 385 | 0,83% | 25 945 | 0,94% |
18 | Stopklatka | 27 698 | 0,98% | 25 584 | 0,92% |
19 | Polsat News | 23 856 | 0,84% | 23 577 | 0,85% |
20 | ATM Rozrywka | 23 951 | 0,85% | 22 036 | 0,80% |
1 2
Dołącz do dyskusji: Rekordowy tydzień stacji newsowych. Liderami TVP1 i TVN