Rekordowa liczba 266 zgłoszeń do konkursu Złote Spinacze 2017
Związek Firm Public Relations podał, że w tym roku do konkursu Złote Spinacze wpłynęło 266 zgłoszeń, co jest rekordowym wynikiem. W porównaniu z zeszłym rokiem, to o 15 proc. więcej zgłoszeń.
Najwięcej projektów spośród kategorii głównych zgłoszono w kategorii kampanie społeczne - 28.
Wśród kategorii sektorowych najwięcej zgłoszeń wpłynęło do kategorii finanse oraz technologia - 9, a także do kategorii IT i telekomunikacja. Najchętniej wybieraną kategorią specjalną jest otwarta w tym roku Research&Insight, gdzie zgłoszono 11 projektów.
W tegorocznej edycji ze względu na brak zgłoszeń nie zostaną uruchomione dwie kategorie sektorowe: moda i styl życia oraz turystyka i rekreacja.
Rozpoczęcie pierwszego etapu konkursu zaplanowano na 31 lipca. Jury, podzielone na trzy grupy, obradować będzie pod przewodnictwem Marty Pokutyckiej-Mądrali, dyrektor komunikacji korporacyjnej oraz rzeczniczki prasowej w Nationale-Nederlanden. W tym roku powiększono skład jury do 72 osób.
W ubiegłorocznej edycji konkursu Złote Spinacze, największą liczbę statuetek odebrały agencje: MSL Group, Havas PR Warsaw, Garden of Words oraz Komunikacja Plus.
Dołącz do dyskusji: Rekordowa liczba 266 zgłoszeń do konkursu Złote Spinacze 2017