SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rekord Wirtualnemedia.pl - ponad 200 tys. użytkowników!

Wortal Wirtualnemedia.pl wyprzedza takie marki m.in. jak: Radio Zet, Super Express, Puls Biznesu, Gazeta Prawna, Fakt, Newsweek czy Polityka.

Mimo okresu wakacyjnego wortal Wirtualnemedia.pl, największy polski serwis internetowy poświęcony tematyce mediów, reklamy, public relations, badań marketingowych i telekomunikacji, pobił kolejny rekord oglądalności.

Jak wynika z badania Megapanel PBI/Gemius opublikowanego w piątek, w lipcu 2005 roku wortal Wirtualnemedia.pl odwiedziło 237 756 użytkowników. Jest to najlepszy wynik w ponad trzyletniej historii serwisu.

Okres badania: lip-05*
     
lp. witryna Populacja
użytkownicy (real users)
1 rzeczpospolita.pl 411 218
2 wirtualnemedia.pl 237 756
3 radiozet.pl 195 342
4 gazetaprawna.pl 176 560
5 superexpress.pl 171 550
6 wprost.pl 123 581
7 dziennik.pap.pl  76 607
8 pulsbiznesu.pl 74 997
9 newsweek.pl 72 224
10 przekroj.pl 41 533
11 forbes.pl (d. eprofit.pl) ** 2 257
12 Tygodnik Polityka ** 1 347

Konkurencyjne serwisy internetowe notują ponad czterokrotnie gorsze wyniki oglądalności - wynika z tych samych danych PBI/Gemius.

Rekordy popularności bije też newsletter Wirtualnemedia.pl, wysyłany codziennie rano. Obecnie dociera do ponad 34 tys. osób (kliknij).

Wortal Wirtualnemedia.pl systematycznie wprowadza nowe usługi. Niedawno został dodany dział "Tylko u nas", w którym fachowe materiały publikują specjaliści z branży medialnej oraz "Case study", gdzie analizy przeprowadzonych kampanii przedstawiają czołowe polskie firmy.

W najbliższym czasie planowane jest dodanie nowych usług.
 
 
*badanie Megapanel PBI/Gemius, lipiec 2005 - wybrane witryny.
**dane orientacyjne - dokument przygotowany przez CR Media Consulting S.A. dla sieci reklamowej Ad.net S.A.
 

Dołącz do dyskusji: Rekord Wirtualnemedia.pl - ponad 200 tys. użytkowników!

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl