Reklamy na ekranach LCD w Tesco
Poznańska firma Atvertin, spółka zależna funduszu BBI Capital NFISA, realizuje jeden z największych projektów digital signage wEuropie. W ciągu najbliższych kilku miesięcy w polskiej sieci 52hipermarketów Tesco zainstaluje zintegrowany system prawie 1500ekranów LCD.
Ekrany o przekątnej 42'', w średniej liczbie 28 sztuk nahipermarket, montowane są na wysokości 2,4 m przy głównych ciągachkomunikacyjnych - w alejach głównych oraz tzw. gorących miejscach.Każdy ekran wyposażony jest w strefowy dźwięk, który działa wpromieniu do 15 m. Na ekranach, pracujących w godzinach otwarciahipermarketów, wyświetlane będą powtarzalne, trwające 275 sekundpętle z programem. Każda pętla składać się będzie ze spotówreklamowych oraz użytecznych informacji o ofercie i działaniachpro-klienckich sieci Tesco. W każdym hipermarkecie planowane są dwaniezależne systemy nośników: obejmujący 1-2 ekrany system w strefiealkoholi i wyrobów tytoniowych oraz zamontowany w hali głównejsystem składający się średnio z 26 ekranów.
Firma przygotowuje także własny system do planowania digitalsignage w Tesco, który będzie dostępny dla klientów poprzezprzeglądarkę internetową. Ponadto od lipca 2008 r. prowadzone jestbadanie DigitalSignage Track, które pozwoli na planowanie kampanii w oparciu o aktualizowane w cyklu tygodniowym dane na temat widownisieci ekranów - populacji dokonującej zakupów w hipermarketachTesco. Klienci spółki korzystający z DigitalSignage Track isystemu planowania będą mieli dostęp do zbioru danych zawierającegoinformacje o zwyczajach zakupowych ok. 10 tys. klientów Tesco. Nazlecenie klienta wykonywane będą również badania wykazująceskuteczność reklamy. Ponadto w ofercie znajdzie się także usługaprofesjonalnej produkcji dedykowanych nośnikowi spotów reklamowychbądź przekazanie klientowi know-how w tym zakresie.
Dołącz do dyskusji: Reklamy na ekranach LCD w Tesco