Red8 Group przejęła Unlimited. Turski dyrektorem zarządzającym
Red8 Group kupiła 85 proc. udziałów w agencji marketingu bezpośredniego Unlimited. W najbliższym czasie firma przejdzie rebranding.
Red8 Group 85 proc. udziałów w Unlimited przejęła od Roberta Lipki, dotychczasowego dyrektora zarządzającego agencji. Pozostałe 15 proc. udziałów w firmie pozostaje w rękach Piotra Soszyńskiego, który pełni w niej funkcję dyrektora kreatywnego i prezesa zarządu.
Istniejąca od 2008 roku Unlimited zajmuje się opracowywaniem strategii zintegrowanych działań ATL/ BTL, programami lojalnościowymi i motywacyjnymi, designem i produkcją materiałów BTL, gadżetów i 3D POSM oraz marketingiem promocyjnym, field i shopping marketingiem. Agencja dotychczas współpracowała m.in. z Akzo Nobel, BMW, Bols, Bunge, Castrolem, Deutsche Bankiem, Ferrero Polska, Porsche i Veka. W ub.r. firma miała 7,5 mln zł przychodów.
- Do naszej grupy dołącza kolejny podmiot, który znacznie poszerzy zakres naszych kompetencji i paletę oferowanych usług - uzasadnia Adam Niesłuchowski, CEO Red8 Group. - Agencja Unlimited już od jakiegoś czasu współpracowała z nami jako partner strategiczny. Dzięki tej akwizycji konsekwentnie zmierzamy w kierunku oferowania naszym klientom usług „through-the-line" - opisuje.
Red8 Group po tym przejęciu będzie się składała z czterech podmiotów: agencji reklamowej Red8 Advertising, agencji interaktywnej Red8 Digital, agencji social marketingowej Red8 Social Media oraz agencji BTL-owej Unlimited. Zatrudnienie w grupie z 65 osób wzrasta do ponad 80 osób.
- Agencję Unlimited czeka rebranding, tak jak stało się to wcześniej z agencją interaktywną Genero, która funkcjonuje teraz jako Red8 Digital - zapowiada Adam Niesłuchowski. - Zanim to jednak nastąpi, potrzebne są zmiany systemowe, wgląd w kompetencje zatrudnionych osób, ich wparcie operacyjne i coaching strategiczny, a także umocnienie współpracy z dotychczasowymi klientami i zdobycie nowych projektów - zaznacza.
Robert Lipka, dotychczasowy udziałowiec większościowy Unlimited, rozstaje się z firmą i rozpoczyna pracę jako niezależny konsultant na rynku holenderskim. Pełnione przez niego dotychczas obowiązki dyrektora zarządzającego przejął Ireneusz Turski (na zdjęciu).
Ireneusz Turski dotychczas zajmował stanowisko dyrektora działu strategii Grey Group, z którą związany był przez ostatnich sześć lat. Szefowanie działowi strategii łączył z zarządzaniem należącą do tej grupy agencją interaktywną Argonauts. Wcześniej przez wiele lat pracował na stanowisku dyrektora działu obsługi klienta agencji Testardo Gram, gdzie odpowiadał również za zdobywanie nowego biznesu, szczególnie w zakresie przetargów publicznych.
W Unlimited Turski funkcję dyrektora zarządzającego będzie łączył z kierowaniem działem obsługi klienta agencji oraz stanowiskiem dyrektora strategicznego i koordynatora projektów 360 stopni w Red8 Group, szczególnie w odniesieniu do tych projektów, które mogą się rozciągać na internet. Szefowanie działem strategii będzie dzielił z dotychczasowym dyrektorem strategicznym Red8 Group Piotrem Potorskim.
Dołącz do dyskusji: Red8 Group przejęła Unlimited. Turski dyrektorem zarządzającym