SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reality-show „Kto poślubi mojego syna?” stracił 850 tys. widzów. 14,3 mln zł z reklam

Drugą edycję reality-show „Kto poślubi mojego syna?” oglądało o 850 tysięcy widzów mniej niż premierową odsłonę formatu, emitowaną rok temu. TVN w czasie nadawania programu zajął trzecie miejsce w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 14,27 mln zł.

fot. tvnfot. tvn

Program „Kto poślubi mojego syna?” na antenie TVN pokazywany był w środy głównie o godz. 20.50 (przez pierwsze dwa tygodnie i przez ostatnie dwa tygodnie emisji zaczynał się o 21.30). Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że drugą edycję reality-show oglądało średnio 1,23 mln osób. Przełożyło się to na 8,14 proc. udziału TVN wśród wszystkich widzów i 10,29 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Najwięcej widzów zgromadził finałowy odcinek programu, który przyciągnął przed ekrany 1,58 mln osób.

Trzy topowe odcinki „Kto poślubi mojego syna?”

Kto poślubi mojego syna?

Wszyscy 4+

Data

Start

AMR

SHR%

09-12-2015

21:30:20

1 579 501

11,60%

02-12-2015

21:31:56

1 466 464

10,69%

02-09-2015

21:30:13

1 399 737

10,85%

Emitowaną rok temu pierwszą serię „Kto poślubi mojego syna?” śledziło o 850 tys. osób więcej. Oglądało ją bowiem 2,08 mln widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 15,22 proc. i 17,70 proc.

W czasie nadawania „Kto poślubi mojego syna?” TVN zajął trzecie miejsce w rynku. Zdecydowanym liderem w tym czasie była TVP2, która nadając „Na dobre i na złe” i „Na sygnale”, osiągała 25,31 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat, pokazujący filmy fabularne, „Top Chefa” i cykl „Rinke za kratami” (9,98 proc.). Gorzej od TVN wypadła Jedynka (m.in. „Po prostu”, „Naród Putina”, „Kryptonim szef” i filmy fabularne; 7,39 proc.). Taka sama była kolejność stacji w grupie komercyjnej.

Oglądalność konkurencji

WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

3 835 217

25,31%

19,10%

Polsat

1 512 268

9,98%

14,44%

TVN - Kto pośubi mojego syna?

1 232 918

8,14%

10,29%

TVP1

1 119 416

7,39%

7,30%

Wpływy reklamowe z drugiego sezonu programu wyniosły 14,27 mln zł. Dla porównania, premierowy sezon z reklam przyniósł 14,4 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

W drugiej edycji programu „Kto poślubi mojego syna?” trzech synów wraz z matkami szukało partnerek na całe życie. Bohaterką tej serii była też kobieta, której matka pomagała znaleźć męża. Gospodynią show była Agnieszka Jastrzębska, a za produkcję wykonawczą formatu odpowiadała firma Earl Grey.

TVN nie podaje, czy jesienią przyszłego roku pokaże kolejną edycję „Kto poślubi mojego syna?”.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w listopadzie br. udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 10,72 proc.

Dołącz do dyskusji: Reality-show „Kto poślubi mojego syna?” stracił 850 tys. widzów. 14,3 mln zł z reklam

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adamo023
O te 1,23 mln za dużo.
odpowiedź
User
loko
O, matko… jaki głupi program… jak dobrze, że nie mam telewizora w domu… i telewizji też :D
odpowiedź
User
nok
robiac wywiady w tv z celebrytami ta pani zachowuje sie tak, jakby to ona byla najwieksza gwiazda, to blad w sztuce
odpowiedź