Reality-show „Kto poślubi mojego syna?” stracił 850 tys. widzów. 14,3 mln zł z reklam
Drugą edycję reality-show „Kto poślubi mojego syna?” oglądało o 850 tysięcy widzów mniej niż premierową odsłonę formatu, emitowaną rok temu. TVN w czasie nadawania programu zajął trzecie miejsce w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 14,27 mln zł.
Program „Kto poślubi mojego syna?” na antenie TVN pokazywany był w środy głównie o godz. 20.50 (przez pierwsze dwa tygodnie i przez ostatnie dwa tygodnie emisji zaczynał się o 21.30). Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że drugą edycję reality-show oglądało średnio 1,23 mln osób. Przełożyło się to na 8,14 proc. udziału TVN wśród wszystkich widzów i 10,29 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Najwięcej widzów zgromadził finałowy odcinek programu, który przyciągnął przed ekrany 1,58 mln osób.
Trzy topowe odcinki „Kto poślubi mojego syna?”
Kto poślubi mojego syna? | Wszyscy 4+ | ||
Data | Start | AMR | SHR% |
09-12-2015 | 21:30:20 | 1 579 501 | 11,60% |
02-12-2015 | 21:31:56 | 1 466 464 | 10,69% |
02-09-2015 | 21:30:13 | 1 399 737 | 10,85% |
Emitowaną rok temu pierwszą serię „Kto poślubi mojego syna?” śledziło o 850 tys. osób więcej. Oglądało ją bowiem 2,08 mln widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 15,22 proc. i 17,70 proc.
W czasie nadawania „Kto poślubi mojego syna?” TVN zajął trzecie miejsce w rynku. Zdecydowanym liderem w tym czasie była TVP2, która nadając „Na dobre i na złe” i „Na sygnale”, osiągała 25,31 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat, pokazujący filmy fabularne, „Top Chefa” i cykl „Rinke za kratami” (9,98 proc.). Gorzej od TVN wypadła Jedynka (m.in. „Po prostu”, „Naród Putina”, „Kryptonim szef” i filmy fabularne; 7,39 proc.). Taka sama była kolejność stacji w grupie komercyjnej.
Oglądalność konkurencji
WIRTUALNEMEDIA.PL | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
TVP2 | 3 835 217 | 25,31% | 19,10% |
Polsat | 1 512 268 | 9,98% | 14,44% |
TVN - Kto pośubi mojego syna? | 1 232 918 | 8,14% | 10,29% |
TVP1 | 1 119 416 | 7,39% | 7,30% |
Wpływy reklamowe z drugiego sezonu programu wyniosły 14,27 mln zł. Dla porównania, premierowy sezon z reklam przyniósł 14,4 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
W drugiej edycji programu „Kto poślubi mojego syna?” trzech synów wraz z matkami szukało partnerek na całe życie. Bohaterką tej serii była też kobieta, której matka pomagała znaleźć męża. Gospodynią show była Agnieszka Jastrzębska, a za produkcję wykonawczą formatu odpowiadała firma Earl Grey.
TVN nie podaje, czy jesienią przyszłego roku pokaże kolejną edycję „Kto poślubi mojego syna?”.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w listopadzie br. udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 10,72 proc.
Dołącz do dyskusji: Reality-show „Kto poślubi mojego syna?” stracił 850 tys. widzów. 14,3 mln zł z reklam